Huff..

mammamilla

Forumet er livet
Septemberlykke 2021
Hørte hosting fra lillegull inne på rommet hans..
Sambo gikk inn for å se om han hadde våkna så svømte han i gulp stakkars [&o]
Kjenner jeg fikk litt panikk, for tenk om vi ikke hadde hørt han skikkelig og ikke
gått å sjekka [&:] Han gulper så å si aldri, så ble litt satt ut [&:] Men han var i
godt humør og fikk seg vask og ny pysj og sengtøy stakkars [:)]

Uff, skummelt ja! [&:]

Godt dere fikk sjekka han og alt var i orden[:)]
Kanskje han bare ville ha nytt sengetøy, siden
det er såååå digg? [8D][:D] hihi

Uff da, skjønner at det var en ubehagelig opplevelse! Men bra dere hørte han og fikk ordna opp [:)]
Håper han sover resten av natten og ikke er i dårlig form [:)]

Huff! Det skjedde med Mina en gang og. Men hun spydde, hun gulpet ikke. Hørte bare en svak men litt rar lyd, og gikk inn for å gi henne smokken. Men da eg leitet etter smokken i mørket, kjente eg at puten var helt våt. (pleier alltid å bare føle meg frem rundt hodet hennes i stedenfor å skru på lyset.) Løftet henne lynraskt ut av sengen og da lyset kom på så vi at hun hadde lagt i en stor dam med oppkast som hadde samlet seg på puten hennes. Skumle greier! Godt at dere hørte Jonathangullet da slik at an ikke ble liggende  gulpet! Er forferdelig kaldt for disse små å ligge med utgulpete og våte klær gjennom en helt natt også.

off..det gjør vondt i mammahjertet!!!

MEn jeg tror at om det er noe som skjer med de små bebisene våre.. så vil vi sjekke uansett...
enten får en magefølelse el. lign.... Tror det ligger til naturen =)
Hørt mange historier om at folk har bare fått følelsen av at de må sjekke... og da var
det en grunn for det, og det gikk bra =)

ORIGINAL: #Åsen#

off..det gjør vondt i mammahjertet!!!

MEn jeg tror at om det er noe som skjer med de små bebisene våre.. så vil vi sjekke uansett...
enten får en magefølelse el. lign.... Tror det ligger til naturen =)
Hørt mange historier om at folk har bare fått følelsen av at de må sjekke... og da var
det en grunn for det, og det gikk bra =)

sign :) tror nok mammahjertet plukker opp mer enn vi aner,plutselig her en natt våknet jeg og fikk det for meg at jeg måtte se til N,da lå han på magen med ansiktet langt ned i puta[:o] Da ble jeg redd for at han ikke pusta så slang han opp,uff da våknet han fort ja! men bra dere hørte han,er ikke noe kjekt å ligge i masse gulp[&:]

Back
Topp