huff....

SmurfenogUnga

Elsker forumet
jeg er SUUUULTEN men nei får ikke i meg nok kvalm kvalm og atter kvalm skal bli godt og komme tilbake til jordmor om 2 uker få fortelle henne litt!! jeg sover jo bare ikke energi til noe ikke engang junior :( så har nå bestemt at ujeg tar med junior og reiser hjem til mamma kan jo ikke ha det sånn og hvertfall ikke når min kjære jobber senvakt :( da er jo han på jobb og får ikke hjulpet mej med junior!

stakkars gullet te mamma :(

Huff, så forferdelig kjedelig...

Håper det snart blir bedre så du får overskudd og tid til minsten! [:D]

Håper jeg og hvertfall siden han blir 5 og han hadde vist sagt her til sambo altså stefaren hans at han ikke likte bebisen for den var bare slem med mammaen hans gjorde henne dårlig og greier [:(]

ORIGINAL: smurfen87

Håper jeg og hvertfall siden han blir 5 og han hadde vist sagt her til sambo altså stefaren hans at han ikke likte bebisen for den var bare slem med mammaen hans gjorde henne dårlig og greier [:(]

nååååh <3 stakkar lille gutt..... men du får trøste deg med at det blir bedre! [:)][:)] og at kvalmen er et godt tegn! i hvilken uke er du nå?

uke 9+3 såååå krysser fingrene for at det gir seg snart var ikke så ille med junior når jeg gikk med han så hmmm...

Back
Topp