huff!!

renate m

Gift med forumet
lurer på om jeg kjenner bekkenløsningen allerede jeg...[:'(]

har store planer om å klare å gå læretiden min ferdig å ta fagprøven i oktober!! MÅ klare det, så håper jeg kjenner feil, eller at det er en mild mild type bekkenløsning!!

noen som har hatt det før? jeg hadde det med jenten min, men begynte ikke med behandling før uke 28 eller noe sånt... lurer på om det er bra å begynne å behandle nå?

Jeg hadde det fra uke 10 sist... så er litt redd for at d skal begynne tili denne gangen også.. var så ille at jeg nesten ikke klarte gå på slutten, men heldigvis ikke vært plaget etter fødselen..

Er jo veldig mye hormoner i sving nå i begynnelsen, så vi får krysse fingrene for at det er forbigående hos deg å at du klarer læretiden[:)]

Uff, denne gangen kjente jeg det på bekkenet før jeg fikk positiv test, hadde ikke trodd det var mulig. Jeg gikk til fysio fra ca uke 26 sist, men jeg syntes ikke det hjalp noe. Hadde du god virkning av behandling sist? Jeg tror ikke jeg gidder bruke tid på det denne gangen egentlig, får heller være invalid hjemme for meg selv.[8D]

Krysser fingrene for at du ikke blir verre, og at det går bra å ta fagprøven i oktober.

Back
Topp