linea har ikke spist mer en en halv yougurt siden fredag, eneste hun vil ha er vann, (bra det da), nå laget vi pannekaker, og hun ville ha banan, jeg sa du får ta litt banan da men ikke hele, hun fikk litt i hånden tok ett bit og så var ikke det noe gått heller,jeg sier du får spise opp bananen, er bare to tygg i gjenn det der klarer du,og nå sitter hun på kjøkkenet å stortuter,med bananen i hånden, får så vondt av henne, men hva skal jeg gjøre........? håper i allefall hun vil ha en smule av små pannekakene etterpå.....
Ble stille på kjøkkenet[:-]er det håp? tror jeg må snik se hva hun driver med....nei ikke håp...sitter å dingler med bena å ser på bananen....akurat som hun har fått spisevegring av hele sykdomsperioden, har ikke spydd siden søndag da...men deare i går....må vel snart spise litt?
Ble stille på kjøkkenet[:-]er det håp? tror jeg må snik se hva hun driver med....nei ikke håp...sitter å dingler med bena å ser på bananen....akurat som hun har fått spisevegring av hele sykdomsperioden, har ikke spydd siden søndag da...men deare i går....må vel snart spise litt?