Huff, tror vi må utsette igjen

hero

Venter et februarmirakel <3
Februarlykke 2015
Det ser sånn ut :( Blir 2 gang vi utsetter nå. Utsatte i fjor på samme tid (september når vi å har time nå). Hadde det ikke vært for at jeg starta på den idiotiske skolen så hadde vi hatt en liten en til nå. Angrer hver dag. Nå er det mest for at det har vært forferdelig kjipt med skolen å mye sykdom. Vet ikke om jeg klarer det psyksik og kroppen min er ute å kjører(sliten) så tror kanskje det beste er å utsette frysforsøket igjen :( Mannen vil "kjøre på" men jeg vil glede meg over et nytt svangerskap og kose meg istede for å gå rundt hver dag å bekymre meg for alt mulig! Er jeg så uheldig som med forrige svangerskap passer det utrolig dårlig om jeg skulle bli sykemeldt tidlig i svangerskapet som legen på riksen forutså med et nytt svangerskap. Åhhhhh måtte vi komme til det riktige valget. Holder på timen enn så lenge i håp om at jeg finner det riktige svaret

Takk *dreamer* akkurat nå ser jeg jo ingen ende på ting...er så frustrert å lei meg. Vet ikke om jeg holder ut en uke til der jeg er nå....

Usj, ikkje noko kjekt å ha det slik! Men bruk dei vekene du har på deg til å tenka deg godt om og kjenna etter kva kroppen din er klar for. Ein bør vera klar for det både fysisk og psykisk før ein hoppar i eit nytt forsøk! Ta vare på deg sjølv framover og ta deg ein pust i bakken når du kan! Bruk litt barnevakt å ta deg nokre fridagar/kveldar der du skjemmer deg sjølv bort litt/ ta massasjetimar etc. Masse lykke til og håpar du får ein fin sommar! Du som er i praksis no stemmer ikkje det? Kor mange veker har du igjen der??

Usj, ikkje noko kjekt å ha det slik! Men bruk dei vekene du har på deg til å tenka deg godt om og kjenna etter kva kroppen din er klar for. Ein bør vera klar for det både fysisk og psykisk før ein hoppar i eit nytt forsøk! Ta vare på deg sjølv framover og ta deg ein pust i bakken når du kan! Bruk litt barnevakt å ta deg nokre fridagar/kveldar der du skjemmer deg sjølv bort litt/ ta massasjetimar etc. Masse lykke til og håpar du får ein fin sommar! Du som er i praksis no stemmer ikkje det? Kor mange veker har du igjen der??
ja er jeg som er i praksis. HAR BARE EN DAG IGJEN... Jeg holdt på å kutte ut siste uka, men da ville jeg ikke få gjodkjent. Men jeg holdt ut. På fredag blir det frisør og striping av håret :) weee

ja er jeg som er i praksis. HAR BARE EN DAG IGJEN... Jeg holdt på å kutte ut siste uka, men da ville jeg ikke få gjodkjent. Men jeg holdt ut. På fredag blir det frisør og striping av håret :) weee

Såååååå bra! Gratulera! Då er du i mål og kan vera stolt av deg sjølv som kom deg gjennom det! Viktig å unna seg litt ekstra då ja! Husk å slappe av så godt du kan framover og ta vare på deg sjølv!

Jeg forstår deg veldig godt... Er selv student og har "bare" ett år igjen før jeg er ferdig...
Jeg kunne også valgt å starte opp etter siste utredning i juli, men velger å vente til litt utpå høsten for at det ikke skal kræsje med ksolen...
Veldig bittersøt følelse,rett og slett.
Jeg tenker litt at det vil være svært negativt å avbryte skolen pga svangerskap/fødsel, og kanskje ENDA tyngre å begynne på igjen senere. Bedre å bite tenna sammen og bli ferdig:)

Her er jeg selv litt over halvveis i praksisen og har 5-6 vakter igjen denne perioden. Skal bli deilig å være ferdig å kunne senke skuldrene litt kjenner jeg.
Er student på fødeavdelingen så det er mildt sagt full fart. :)

Krysser fingrene for deg i tiden fremover,og ett stort klapp på skuldra for fullført praksis!

Back
Topp