Huff travelt på jobb...

Mamma-03-06-13-17

Forumet er livet
Kjenner jeg har mest lyst å sykemelde meg i dag! Men er jo kun 1 uke til ferie. Og så skal jeg jobbe 6 av 7 dager fremover. Nattevakt i helga. Var helt ødelagt i korsryggen etter full dag på sykehjemmet i går. Må iallefall prøve å klare denne helga. Tok egenmelding forrige jobbehelg pga sjukt kvalm. Er bare så drittlei jobb. Er sliten,trøtt og har bare lyst å sitte hjemme i sofaen. Dagens klage!!!

Off jeg føler sånn med deg ♡♡ har også jobb innen omsorg og skal jobbe sykt mye de neste ukene.. gruer meg veldig.. lykke til ♡♡

om dine instinkter sier at du bør hvile mer, og slappe mer av så skal du drite i om du har ferie om 1 uke eller 1 mnd...
Lytt til kroppen din! kroppen din vil ikke takke deg dersom du ignorerer den... <3

hilsen hun som også jobber i helsevesnet...

om dine instinkter sier at du bør hvile mer, og slappe mer av så skal du drite i om du har ferie om 1 uke eller 1 mnd...
Lytt til kroppen din! kroppen din vil ikke takke deg dersom du ignorerer den... <3

hilsen hun som også jobber i helsevesnet...
Er søren ikke lett nå når det omtrent bare er sommervikarer på jobb :-/

Føler med deg.

Nå angrer jeg på at jeg gikk på nattevakt :-( kl 4 var jeg på do og da kom det blod på papiret. Fml! Har murringer og er kvalm. Det går vel mot en 3. abort da :-( får se an helgen.....

Fader angrer på at jeg gikk på jobb torsdag. Har vært dårlig i ryggen og magen siden da... Nå ligger jeg i senga med murringer :-(

Back
Topp