*Fie og Rangen*
Forumet er livet
Vetle våknet kl 0150 i natt og ville ha mat. Det er aaaaltfor tidlig, så han fikk ikke. Sovner ikke igjen før nesten 0330. Imellom der var jeg inne hos Sofie en gang for hun trodde rommet var fullt av veps og ville jeg skulle ta dem bort [&:]. Vetle sovnet igjen og våknet bare under 2 timer senere for mat 0515 og litt før 06 våkner Sofie. [&o] Posen skulle på møte tidlig i Vikersund i dag så jeg måtte stå opp da. Huff, jeg ble så irritert på Sofie fordi hun våkner så forbanna tidlig, så jeg prøvde å få henne til å ligge lenger, men det ble bare hyl. Så bare dro jeg henne ut av senga og skuffet henne ned trappa. Var bare sååå trøtt. Så fikk jeg så dårlig samvittighet etterpå for hun har jo bare vært en solstråle i morges, så jeg unnskyldte meg for at jeg var litt sint på morgenen.
Det går bra mamma sa hun da, er du sliten nå mamma?
Stakar....
Anyway, nå har jeg akkurat levert henne i bhg og sitte å spiser frokost. Snart skal Vetle og jeg legge oss litt. [:)]
Det går bra mamma sa hun da, er du sliten nå mamma?
Stakar....
Anyway, nå har jeg akkurat levert henne i bhg og sitte å spiser frokost. Snart skal Vetle og jeg legge oss litt. [:)]