Huff, tilbake fra legen...

Tweak

Forumet er livet
Julia og pappan var hos legen i dag for å se om de fant noen årsak til at hun ikke bæsjer normalt.

Hun har tilsynelatende hatt hard mage MEN avføringen er normalt myk den, unntatt det som ligger ytterst i endetarmen som hun ikke bæsjer ut med én gang som blir hard av å ligge der.

Jeg trodde hun hadde hemorroider som blokkerte og at det var derfor hun kun bæsjet om hun ble holdt riktig og noen ganger med hjelp av q-tips med lotion på. Men i følge legen så var der visst ikke noe slikt.

Hun har vært plaget med magen i lang lang tid nå og så bråvåkner hun i 5 tida av luft i magen som hun ikke får ut også [:(] Ikke kjekt for noen av oss å våkne til ei jente som spenner seg i bue og hyler utrøstelig!

Så hvorfor bæsjer hun ikke? Og hvorfor får hun ikke ut lufta? [:(][:(][:(] Nå er jeg rådvill her! [:(][:(]

prøvd å gi blåbær (saft)? skal visst være bra for magen..
kanskje ta en tlf til helse stasjon??
uff,ikke noe kjekt dette for hverken deg eller Julia.. [&o] 

sender en god bedring klem,håper det går over!!

kan hun ha cøliaki da? eller andre matvareallergier/intoleranse... Høres ikke greit ut nei!

uff,vi har slitt mye med største vår,de kan jo få melk nå,har du testet ut biola?
Ellers så er laktulose reseptfritt og med på og mygjøre avføringen så den kommer lettere ut,vi blander det i biola,grøt ol,Vilde blir mye bedre av det!

Gutten til ei venninne har akkurat samme problemet. De har vært til kiropraktor og det viste seg at han hadde 2 låsninger i ryggen. De har vært på to behandlinger men jeg har ikke hørt noe fra dem etter den siste og om det ble forbedring. Men uansett verdt å sjekke kanskje?
Masse god bedring!!

Back
Topp