huff tårer:'(

Venter nr 4

Forelsket i forumet
Maiblomstene 2020
fikk en tlf av kompisen til barne faren som sier at han truer med og ta live sitt om jeg ikke tar abort :'( :'(:'(
enda jeg er sammen med han og vært det en stund :'( han var jo så glad med en gang å nå ikke :s :'(

jeg mener det!!! FY FAEN så frekkt gjort!!!!!

vet, blir drit lei meg og redd og usikker og alt, offffff....

glad jeg er hjemme og ikke hos han as.... så planene mine ble endret drar ikke til han i morgen nei....

Huff da, men tenk på at det er din kropp og at det er du som bestemmer.
Det høres ut som om kjæresten din prøver å skremme deg for å få viljen sin. Ikke hør på det, det er letter sagt enn gjort....
Håper det går bra med deg, du må nå tenke på hva du vil. Å være alenemor i dag er tøft hører jeg folk si. Men heldigvis har man ett godt støtte apparat rundt seg.
Ønsker deg masse lykke til.
Stor klem

takk takk. vet det er veldig tøft, men som bestekompisen min sa var at da fikk vi flytte inn til han og han skulle være så god "far" som mulig om det trengtes, ingen i hele hverden får meg til og ta abort.... klarer ikke skremme meg til det heller.... blir bare veldig såra og lei meg. men ønsker meg veldig dette baren så håper den klorer seg fast og han ikke får viljen sin....

det skal jeg, men har bestemt meg bærer frem samma f. blir jeg da alene elsker han meg ikke høyt nok.... da er han ikke vært å dele livet med:)

ORIGINAL: idapjus

ORIGINAL: linneha87

takk takk. vet det er veldig tøft, men som bestekompisen min sa var at da fikk vi flytte inn til han og han skulle være så god "far" som mulig om det trengtes, ingen i hele hverden får meg til og ta abort.... klarer ikke skremme meg til det heller.... blir bare veldig såra og lei meg. men ønsker meg veldig dette baren så håper den klorer seg fast og han ikke får viljen sin....

skjønner godt at du ble såra! Men du har da i hvertfall en utrolig god venn![:)]

jupp, beste som finnes har alltid stiltopp siden jeg var 13, er en kompis og ha med seg i krigen...

Du er heldig som har en sånn god venn, det er det ikke alle som har. Bare det "kjæresten" din klarte å utale, gjør at han ikke vært å satse på. Han virker ganske ustabil i mine øyne, [:@] jeg jobber på distrikt psykiatriske senter pg jobber med disse dagligen.
De fleste gutter endrer som regel mening når de ser magen vokse eller rett etter man har født. Men bare den utalelsen han kom med er et skrik om hjelp, og det burde han få. Det finnes mange gode samtale partner.

Godt du har en beste venn som stiller opp for deg nå, det er ikke lett å være gravid og ha så mye beskymmer. Ikke bra.
Ønsker deg masse lykke til [:)]

ORIGINAL: xeaber

Du er heldig som har en sånn god venn, det er det ikke alle som har. Bare det "kjæresten" din klarte å utale, gjør at han ikke vært å satse på. Han virker ganske ustabil i mine øyne, [:@] jeg jobber på distrikt psykiatriske senter pg jobber med disse dagligen.
De fleste gutter endrer som regel mening når de ser magen vokse eller rett etter man har født. Men bare den utalelsen han kom med er et skrik om hjelp, og det burde han få. Det finnes mange gode samtale partner.

Godt du har en beste venn som stiller opp for deg nå, det er ikke lett å være gravid og ha så mye beskymmer. Ikke bra.
Ønsker deg masse lykke til [:)]

takk takk, ja vet har besøkt et par venner på psykriatisk før, og har hatt en del venner som har truet med sånne ting, ikke det at jeg den dag i dag har kontakt med de for orket ikke og måtte være på vakt hele tiden...

prøver og ikke beskymre meg så mye.... prøver heller og bare tenke positivt.... og tenke på barnets beste, med og ha positive tanker og følser, men er ikke så lett, fikk veldig vondt i magen pga dette, men fant ut at det var nok bare sulten som hentet meg inn så nå sitter jeg her og spiser litt og prøver og finne masse posetive tanker :)

Så bra, ingen har blitt skadet av positive tanker[:)] Vil rose deg for den fine instillingen du har [:D] Det er det ikke alle som klarer.

må man såmå man, må det for barnet skyld, mødre gjør alt for sine barn de er også veldig sterke selv om de bare vil legge seg ned o grine el sove el bare ja alt mulig:P he he

What?!?!?! Er dette seriøst??
Gammel er han a? 12????????
kan ikke ver my voksen i hodet når man kommer med slike trusler, eller rettere sagt, får kameraten til å komme med slike trusler for seg!!
[:@][:@][:@]

han vil ikke prate med meg, så den blir vanskelig, nei abort nei helt utelukket, har hatt to provoserte som 16 og 17 åring.. og en sa nå i februar. så at det sitter en ny nå var bare en glede for meg, så jeg krysser alt jeg eier og har for at den skal sitte der i 9 mnd....

men jeg lar han få den tiden han trenger, har så mange rundt meg som stiller opp så han kan tenke litt og ta kontakt når han er klar for og snakke med meg og ting har synket litt mere inn for han....

ORIGINAL: Lindafa1

Nei vettu hva... [:@] Det der er det styggeste & mest umodne jeg har hørt.. Skulle ikke vært mulig å være sånn.. Og i tillegg få kompisen til å ringe? Hva er han a? 8 år? Det var sånn man spurte om å bli kjærester for en del år tilbake det..

Nei, han burde vørt såpass at han kunne snakket med deg selv, ihvertfall sagt ting på en annen måte.
Du må for all del IKKE la han komme for innpå deg, det er tydligvis det han vil. Vet det ikke er lett altså, men sånn oppførsel er kun for å hevne seg eller endre andre. Dette må du ikke gi etter for.. Om han har tenkt å være sånn tror jeg nok du klarer dette heeeeeøt finfint på egen hånd. Og med den suuuupre kompisen[:D] som du har da.. Ikke alle som har en så god og snill kamerat som stiller opp så mye[:)]

Tenk deg det.. Du har det igrunn mye bedre enn barnefaren.. Du klarer deg du & hever deg over[:D]
Han syter og legger seg ned.. Tøffa [:D] Stå på videre du :D *flinkingen*

takk takk, ja vet han synker på et veldig lavt nivå, orker ikke la meg falle for det der igjen for og si det sånn, han gjordet ting lett for meg med og komme over han for å si det milt, han var den personen jeg kunne tatt en kule for om du skjønner hva jeg mener, men etter deti går så fikk jeg bare et hat oven for han, og gidder ikke høre på det pisset. han må finne på no jævelig bra og si om han skal få meg til og endre mening igjen for og si det sånn.... han er 20 år, men oppfører seg som en 8 åring ja, og el en psykopat, blir så iritert. men orker ikke la det gå inn på meg, på fokusere på den lille i magen og gi den all min kjærlighet, fylle opp livmora med det, og få et friskt og sundt lite barn om en 7 mnd tid :) det er det som betyr noe nå, så kan han gjøre som han vil og bare si det han vil....

Heeelt enig [:D]
Gi lille frøet all energien istedenfor.. Bedre det[:)]

Bra du ser det på den måten , vet det ikke er lett når noen man bryr seg så mye om sier & gjør ting på den måten :(
Synes du er sååå tøff atte [;)] *woohoooo* Tøffe jenter er det som må til :D:D

har lært det på den harde måten at man må bare være tøff for og komme no vei her i livet. og stå på sitt og kjempe for det man mener er rett, men jeg har nok også sikkert mye og lære he he er jo ikke gamle jenta enda:P he he men man lærer jo noe nytt vær dag så....

ORIGINAL: Serene

det er det som kalles for å leve det linneha87 [;)]
man skal kjenne at man lever tenk så kjedelig livet hadde vært om alt gikk på kinner [:)]

you go girl [;)]

ja det hadde vært jævelig kjedelig:P he he men sånn en dag i uken eller noe hadde det vært litt godt om ting kunne gått litt på kinner :P he he el bare litt sånn innimellom :P he eh

ORIGINAL: browny85

ORIGINAL: linneha87

fikk en tlf av kompisen til barne faren som sier at han truer med og ta live sitt om jeg ikke tar abort :'( :'(:'(
enda jeg er sammen med han og vært det en stund :'( han var jo så glad med en gang å nå ikke :s :'(

Ikke ta abort pågrunn av ham!
Hvis du tar abort må du være 100% sikker på valget ditt.
Jeg lover deg, du kommer til å angre hvis du gjør det, hvis du selv ønsker å beholde barnet.

Mange klemmer til deg.

vet jeg da kommer til og angre derfor jeg ikke kommer til og ta abort heller, vil ha den lille spiren i magen, vil den skal vokse og bli stor :)

Og det kan jo hende som noen sa tidligere her at han komemr seg etterhvert.. At han nå er redd :( Selv om han har en heeelt tullete måte å ta det på og si ting på så kan det hende han bare trenger litt tid for å være der igjen om litt..

Men i mellomtiden må du bare huske å ta vare på deg selv og kose deg litt [:D]
Tiden viser uansett & jeg tror du klarer deg fint både uten & med han jeg [:)]

ja får håpe det, men trur det blir velif mest sansynelig uten han vis man ikke klarer og løse ting og tang da vel og merke, nå nyter jeg bare svangerskapet og livet, og tar alt som det kommer og dag for dag. time for time osv, he he
kan jo ikke gjøre stort annet :)

ORIGINAL: slikkepinn

Jeg blir [&:][:(][:@] når jeg hører sånne utsagn. Jeg vet ikke om noen har nevnt det, men du kan jo snakke med Amathea, for din egen del. Jeg håper at han kommer på bedre tanker med tiden, så får du prøve og ta best mulig vare på deg selv og den lille så lenge. [:)]

skal ha dette i bakhode, takk for så mye god støtte og alt sånn.. er godt og ha noen og snakke litt med.... :D

Back
Topp