Huff stakkars svigerinnen min!

Lykkelig med 3

Forumet er livet
Hun er nå 12-13 uker på vei og har blit kjempe håven i venstrefoten med rødeflekker ser ut som blåmerker 2 store på leggen og nå begynner det å komme en klumpe leger oppe og den er også begynt å bli blå rød! Neon som vet hva det kan være????? hun sier det er vondt når hun går på foten emoticon 
Hun er på legevakten nå men er så bekymret hun har vert der en stund og ventet nå stakkars håper hun kommer til snart!

Har ikke lyst til å synse og evt skape unødvendig engstelse. Men håper hun får hjelp nå og at de finner ut av det :)

Har tenkt på blodpropp men har også tenkt på betenelse sån roser er det ikke noe som heter det?

Tja...rosen, altså en betennelse, kanskje og kanskje fori hun har diabetes? Men jeg mener de bør kontrollere for blodpropp, og håper det ikke er det!

Håper dei sjekker alt.... Nei hun har ikke diabetes til vanligt men kanskje svangerskaps diabetes?
Nei håper hun snart kommer til og gir meg en lyd.... kjenner jeg er nervøs på hennes vegner!

Håper alt går bra med henne 

Ja fikk melding av henne at hun er nå startet med pencellin behandling og at hun har fått seg time hos fastlegen i morgen så da håper jeg at hun blir bedre. :) Takk for svar :)

Med diabetes er man mye mer utsatt for infeksjoner etc. Så har hun svangerskaps diabetes så kan det kanskje være det... Isåfall så kan legene ordne opp i dette, og det kommer til å gå fint :):)

Ja jeg har sendt henne en medlig og håper jeg snart får svar av henne.... Men tror det går bedre, håper vertfall det!
Takk for at dere bryr dere!

Back
Topp