Huff, stakkars mannen...

Tweak

Forumet er livet
Han går rundt og flørter med meg hele dagen og koser og prøver å bygge opp stemninga til kvelden, mens jeg legger jentungen så fyrer han opp i peisen og alt er tilrettelagt for en koselig kjærestekveld.

Men når han kysser meg så er det eneste jeg klarer å tenke "jeg er kvalm kvalm kvalm" :-( Måtte bare krype til korset og si det som det var :-( Stakkaren er jo helt utsultet jo :-( (er ikke kvalm av ham, bare generelt kvalm, sikkert fordi jeg spiste litt for mye taco...)

Huff ja... Kjenner til det der, bortsett fra at mannen her ikke gidder å lage en fin stemning, han skjønner nok at det ikke blir noe, så lenge jeg er så kvalm og trøtt at jeg bare har lyst til å grinr. Han er nok veldig frustrert, men hva skal vi gjøre?? Det er det siste jeg tenker på fortiden... Men men, litt 'plager' for dem er kanskje bare rettferdig? Håper at det blir bedre etterhvert og mennene for litt kos de og:-)

Huff da...synes skikkelig synd i stakkaren:( Hadde gått på døren om det ikke ble noe dagelig her altså, må ha det bare må ha det:) Holder jo kvalme å smerter å alt unna i allefall for en liten stund:)

Synes ikke synd på ham jeg :P Sex er ingen rettighet, det er en bonus.... Er du dårlig, så skal man ikke føle seg presset til sex... Hmm, når var forrige gang vi hadde? 9 uker siden? Jeg går på vaginalmedisiner da.... Men vi hadde ikke sex på et år sist jeg vare gravid.... Og mannen bryr seg ikke :)

Nullenusken skrev:
Synes ikke synd på ham jeg :P Sex er ingen rettighet, det er en bonus.... Er du dårlig, så skal man ikke føle seg presset til sex... Hmm, når var forrige gang vi hadde? 9 uker siden? Jeg går på vaginalmedisiner da.... Men vi hadde ikke sex på et år sist jeg vare gravid.... Og mannen bryr seg ikke :)

Oj, ett år og han bryr seg ikke?! Skulle ønske min mann hadde vært litt mer sånn, går det over en uke blir han frustrert, går det over to uker begynner han nesten å tvile på forholdet og snakke -sarkastisk- om at vi bare har et platonisk forhold... Dessverre har jeg siden førstemann ble født mistet all sexlysten og det blir ikke alkurat bedre med pliktsex... Ooops, det var nå veldig personlig... Sorry!

så koselig av han, kjekt han kan lage litt stemning:) men syntes ikke synd i han... får håpe formen din kommer seg snart så blir det nok litt kos på han her har det heller ikke blitt noe på 3-4 uker og kommer ikke til å bli noe på lenge, ihvertfall ikke før 12 uker og eg slutter å blø...

så koselig av han, kjekt han kan lage litt stemning:) men syntes ikke synd i han... får håpe formen din kommer seg snart så blir det nok litt kos på han her har det heller ikke blitt noe på 3-4 uker og kommer ikke til å bli noe på lenge, ihvertfall ikke før 12 uker og eg slutter å blø...

Sex er viktig :) Jeg var helt sykelig kvalm i mange uker, er litt kvalm fortsatt men mye bedre. Men må mitt værste var jeg så dårlig at jeg gjorde ikke annet enn og spy... MEN når vi tok oss en liten "kosestund" så var det som om kvalmen forsvant ... men den kom fort tilbake etterpå da. 
Hadde også en liten periode hvor jeg ble enda mer kvalm av HAN, lukta hans og ånden, og alt... men det gikk over heldigvis! 

hehe ikke tenk så mye på det, dere kan tid å ha sex :)
Det er ikke noe særlig å prøve å komme i stemning når en er kvalm nei....
Men sansynligvis så gir jo kvalmen deg litt etterhvert =)

Fant jo ut hvorfor jeg så absolutt ikke orket på lørdagskvelden da, kvalmen var ikke bare kvalme. Jeg ble sittende på do halve kvelden, du verden så mye som kan være inni en kropp! Ikke rart jeg så ut som jeg var 4 mnd på vei...

Jeg føler meg bedre nå og tenkte å muligens freshe meg opp til kvelden og overraske mannen ;-)

Ha,ha, ja, tror det er flere mannfolk som har litt abstinenser "der ute".. Stakkars min har en kjæreste som enten er så kvalm på kveldene at sex ikke er i nærheten av å bli tenkt på engang, eller en som sovner på sofaen fordi hun er koma-trøtt..
Har i tillegg vært plaget med lett kløe og utflod "der nede", og vi flirte godt i går kveld da samboern ymtet frampå om sex og jeg svarte "jada, det kan vi godt, men tror ikke det blir så bra for meg fordi jeg kløøøør...!".. Ble liksom ikke det som fristet mest verken for meg eller han da.. Pliktsex har aldri vært no tema for min del, stort sett bytter vi på å forføre, og er man ikke i humør så kommer man seg jammen dit etter litt overtalelser :)

Har stappet inn ducoral (eller hva pokkern det nå var det kaltes) for bedre bakterieflora nå i tre dager, og tilstanden er myye bedre allerede.. Så tenkte ta meg en lang god dusj, smøre kroppen med bodylotion og forføre mannen i ettermiddag/kveld sånn før kvalmen setter inn.. tenker både han og jeg blir fornøyd da :D

Back
Topp