Termin mai 22 med nr 4
Elsker forumet
På tirsdag når jeg hentet snuppa i barnehagen så sa barnehagetanta at hun hadde vært tett og hatt problemer med å puste ute.( Hun har kronisk astma). Jeg merket jo at hun var tett, og sleit med å puste. Så jeg ringte legevakta og vi fikk komme opp med en gang.. Så det bar rett til akuttmottaktet på legevakta der hun fikk inhalsjon av ventoline mens vi ventet til legen ankom legevakta. Når hun kom så fikk hun adrenalin og saltvann siden ventoline ikke hadde noe effekt. Legen kontaktet sykehuset og de rekiverte ambulanse. Adrenalin funket heller ikke mens vi var på legevakta. Så da ble det en ambulanse tur på 3 timer.. Snuppa trengte oskygen under turen og når vi kom til sykehuset og kom inn på det venterommet så hadde hun høy puls og trengte oksygen hun var helt ned i 50 og 66 i blodmetning.. Hun ble livredd når de tok henne ut av ambulansen siden hun sov, hun hylte gjennom hele akutt mottaket og når hun kom inn på avd, så derfor hadde hun høy puls. Til slutt sovnet hun på magen min.. Siden det var så seint så tok de ikke prøver de skulle gjøre det på onsdag. Hun trengte inhalasjon hver 3 time på natta. De tok stikkprøve av nesen hennes på onsdag.. Og blodprøver, og de var fine. Har enda ikke fått svar på den stikk prøven. Eller sykepleieren sa i går at der var rs virus men hun kom tilbake etterpå og sa at hun hadde sett feil og at dette var fra 2011, hun hadde rs virus da.. Vi ble sendt hjem i går så når er vi hjemme. HUn er enda surklete og tett..
Ble langt dette,,
Ble langt dette,,