Huff, stakkars gutten min

*Minibønna*

Forumet er livet
Fikk tlf fra sykehuset, neste torsdag skal han opereres, de skal ta mandler, kutte tungebånd, legge inn dren og ta de falske mandlene[:(]

Han må jo gjøre det, men jeg er så livredd for at han dør[:(] jeg får selv angst når jeg for eks som nå tok keisersnitt, og det blir ikke bedre når min vakre lille gutt må igjennom noe slikt!!

Livredd for å miste han[:(]

Uff da, skjønner godt du er redd for han. Men dette går bra veit du, sånne opr er rutine for dem, så de er gode på det.

Så får han det nok mye bedre etter dette er gjort.

Stor klem til dere begge to.

Uff, skjønner deg godt bønna :( Men d kommer til å gå kjempebra med gutten din! men kjenner følelsen, jeg var sånn da sambo skulle operere,men d gikk kjempefint d også!

uff og uff bønna[:o] skjønner deg godt, slikt er ikke godt for mammahjerte.

Men det går bra skal du se, må tenke positivt nå selv om det er vansklig.
Gode klemmer og tanker til familien bønna

Skjønner deg veldig godt jeg snuppa.
Selv om dette er en ganske vanlig ting å gjøre nå idag, så er det jo lille babyn som skal under kniven og mammahjertet synes det er sårt og skummelt.
En trøst er at når han er ferdig så blir han helt bra igjen også[:)]
For dø skal han ikke, han skal jo vokse opp med søte lillesøster[:)]

Ønsker dere masse lykke til og klemmer til dere[;)]

skjønner veldig godt at du blir redd for han,men dette er en rutineopprasjon, så det går nok helt fint[:D]

vil bare ønske deg og gutten din masse lykke til[:)]

Jeg prøver, men det er ikke lett..

Da vi var på sykehuset for å få klagsignal på operasjon så grilla jeg legen/kirurgen, det har faktisk dødd et barn å SØF etter en slik "harmløs" operasjon[:(] han kprøvde først å nekte, til jeg slo fakta i bordet

Jeg møter alltid opp, velforberet[8D]

huff dakar bønnegutten... sjønner godt du blir redd.. men d kommer nok til å gå kjempe bra skal du se.. masse lykke til

Huff, kan ikke vere noen god følelse.... [&:]

Sender over en mega stor klem!

Det går nok veldig bra, men jeg skjønner deg godt. Men de små kroppene tåler gjerne operasjoner bedre enn oss voksne. Tror jeg. Jeg tok mandlene og puluppene(vet ikke hvordan det staves) når jeg var 8. Jeg delte bl.a. rom med en på ca 3 år som tok samme operasjonen som meg. Han kom seg mye fortere, tror han var oppe og hoppet i senga dagen etterpå. De sa på sykehuset at desto yngre man var, jo fortere kom man seg.

OFFAMEGDÅ! dt va no grusomt å høre! [:(]

Storebror kommer ikke til å dø kjære deg! Han er stor og flink og sterk og kjempetøffen, så dette skal gå veldig bra skal du se![:)][:)]

Sender mange gode klemmer både til deg og H, skal tenke masse på dere!

Huffda :(:( Kan ikke forestille meg hvordan det er!!! han er jo så liten!! :(

det kommer nok til å gå greit! Men jeg forstår bekymringene dine! ville nok tenkt på akkurat samme måte som deg :(

Mange klemmer til dere :)

Takk dere søtinger..

Syns dette er skikkelig ekkelt!!

skjønner din tankegang veldig godt! Men dette skal gå fint vennen min!
Flinke gutten din klarer dette!

Back
Topp