huff... snørr og tårer

Amariya

Flørter med forumet
Ble oppringt av IVF-avd på Ullevål nå. Vi har ventet på å bli innkalt til en sånn forsamtale, så jeg trodde det var det de ringte om. Men det viser seg at jeg må ta en ny lap. operasjon og fjerne egglederne helt siden de er tette igjen, og væsken som siver ut gir ugunstig miljø i livmoren.
Og samtidig sa de at mannen hadde gitt positivt utslag på Hep.B-prøven så han må ta nye blodprøver for å utelukke at han er smittebærer. De sa det var en mikroskopisk sjanse for det, og da er det ulovlig med ivf-behandling.
AAArgh, jeg kjenner at jeg blir gal her nå. Bare negative tanker som kommer frem. Aldri når vi fram til målet... alltid nye hindringer. Nå føler jeg at vi aldri kommer til å få noe barn. Mannen kan få barn med andre, og jeg kan evt befruktes med donorsæd... Men jeg vil ha barn med mannen min :(

:( sender en god klem til deg.. håper prøven til mannen din blir "god" neste gang,,,og dere kan starte opp..

ufattelig tungt å være barnløs..så mye påkjenninger psykisk...

Tusen takk for trøstende ord! :)
Tror begeret rant litt over for meg når jeg fikk beskjeden om ny lap.op. og positiv Hep.B prøve.
Mye følelser rundt denne prosessen altså, og vanskelig å holde motet oppe når det liksom stadig kommer tilbakeskritt. Føler at jeg er høyt oppe og langt nede annenhver dag etter hvilke nye beskjeder vi får fra sykehuset, men prøver nå å tenke positivt; At Hep.B prøven sikkert er fin og at mannen ikke er smittebærer og at ny lap.op går unna fort og vi er i gang med IVF innen rimelig tid.

Er det forresten noen som vet om det er noen klinikker (innland eller utland) som gjennomfører IVF-behandling hvis mannen har positiv Hep.B prøve?

Huff, dette var leit... Håper det ordner seg til det beste for dere. Sender deg en god klem.

Back
Topp