Huff, skal til lege i morgen...

Spenning i vente

April 2013's flerbarnsmamma
.. og jeg er kjempenervøs! Er så redd for at ting ikke er som de skal! Vet at legen ikke kan gjøre noe annet enn å henvise meg og ta blodprøve, men det blir liksom så virkelig da. Og da får jeg kanskje time på sykehuset til ul med en gang..
Hjelp meg, kom med kloke ord, jenter!

Går nok helt fint :) Men de ser vel ingen ting på ul så tidlig?? Hjertet har jo ikke begynt å slå engang?! Få heller en ul til uke 7 så får du se hjertebank :)

Ja takk begge deler :)

Nei, de ser ikke så mye. Forhåpentlig kan de se om det er en eller to, de kan se hvor langt jeg er på vei (en smule usikker), og de kan kanskje se om det ligger utenfor livmor.
I dag er jeg så nervøs og redd at jeg er SIKKER på at det er en exu..

Er kanskje fordi det er så himla lenge siden sist jeg var gravid, men jeg føler så sterkt at noe er galt her. Tør ikke å glede meg....

Jeg var på ul hos spesialist og han sa man ikke kan se eller måle før 5+3. Men hvorfor vil du ta blodprøve? Har du hatt blødninger eller smerter? Ønsker deg uansett lykke til :D

Tenkte bare på de vanlige blodprøvene ;)
Nå har jeg vært hos legen, og hun tok gu der hun kjente på livmorstørrelse, og evt exu.

Såvidt hun kunne kjenne var det et normalt svangerskap, og ingen exu. Men hun sa at livmoren min er forstørret, og ville anslå at jeg er rundt 8 uker på vei.. Hva vil dette si? Etter mine beregninger er jeg 4+3 i dag.

Hun har henvist meg videre til ul, men det tar jo noen uker...

kanskje livmoren din er større fordi du tross alt har født 3 barn? ikke vet jeg...
kanksje du er lenger på vei enn du tror :)

Jeg tviler på at jeg er lengre på vei. Hadde positiv el test 1 & 2 juli, og fikk positiv g test 12. juli. Testene før det var negative.

Nå dukker tanken på tvillinger opp igjen. Skummelt, men men..

Back
Topp