huff så ekkelt

Guttemamma82

Forumet er livet
VIP
Vi la Tobias vanlig kl 1930, men kl 20 begynte han å hyyyyyle. Helt utrøstelig, bare hyla så han ble helt rød og snørr og tårer rant. Prøvde å synge, massere magen.. men ingen ting hjalp....    han roet seg noe etter ca 15 min så jeg fikk lurt i han puppen, da roet han seg og sovnet igjen...  lurer på hva det var, han kastet opp og.. må ha hatt vondt i magen. Stakkars gullet mitt, vondt i mammahjertet nå [:(]

huffda..[:o] dakkar lille Tobiasgutten!![:(] Håper det bare var forbigående!!

ORIGINAL: Catrine2

huffda..[:o] dakkar lille Tobiasgutten!![:(] Håper det bare var forbigående!!

Håper det ikke blir en vane - sånn som her[:'(]

Uff da!!Stakkar liten!!Kanskje han hadde litt magesmerter da ettersom han kasta opp å ble rolig etterpå!!Håper det det ikke kommer tilbake da!!!Det er så vondt når noe sånt skjer for man vet liksom ikke hva det er!!

Næmen...uff da! [:(] Mageknip kanskje.....
Håper han sover godt gjennom natta nå... [:)]

ORIGINAL: ~ruby~

Næmen...uff da! [:(] Mageknip kanskje.....
Håper han sover godt gjennom natta nå... [:)]

Æsj - føler med deg! Har en sånn kveld selv i dag.
Stinker av gulp, Lillemor nekter å sove, og hun hoster masse.
Håper natten blir god for oss begge!

uff ja, det er så vemmelig når sånt skjer. Har skjedd et par ganger her også og jeg føler meg så maktesløs. Har liksom ingen kontroll og det er en ekkel følelse.

Håper det var forbigående og at han sover godt i natt.
klem

Stakkar Tobias [:(] Og deg også [:(] Håper dere får ei god natt! Vanskelig å vite hva det kan være men mest sannsynlig magesmerter ettersom han ble bedre etter han kastet opp....

ORIGINAL: Smiley80

Stakkar Tobias [:(] Og deg også [:(] Håper dere får ei god natt! Vanskelig å vite hva det kan være men mest sannsynlig magesmerter ettersom han ble bedre etter han kastet opp....

signerer denne[:)]

Bra at han ble bra igjen senere.. [8|]
Det e ekkelt når man føler at man ikke strekker til [:(] men det e alltid såå deilig når sånt e over!
Sikkert mageknipe da.

Back
Topp