Huff redd jeg nå....:(

Mummis

Betatt av forumet
Sommerfuglene <3
Når eg var do isted kom det plutselig brunt på papiret,det var så utrolig ekkelt:(!Blødde ingenting sist svangerskap så jeg er så redd dette er starten på en abort.Er så utrolig innstilt på en sommerbebi,og blir veldig lei meg viss jeg mister nå.Viss dette fortsetter utover kvelden og jeg må til legen imorgen,tar de da blodprøve flere dager for å se om hcg synker eller stiger?Eller er det verdier etter antall uker de går etter?Sikkert teit spørsmål men dette kan jeg ingenting om.

Da min venninne i sitt svangerskap blødde så sjekket de stigning med 3 dager imellom blodprøvene.. Krysser fingrene for at det ikke er noe galt med spiren din <3

Uff får virkelig håpe det er noe uskyldig !

Sent from my iPad using BV Forum

uff så skummelt :( sender deg en stpr klem<3
Når de måler hcg ved graviditet er det om den stiger eller synker. Masse lykke til håper ikke dette er starten på noe!<3

Krysser fingrene for at det er en festeblødning og at det ikke er noe å bekymre seg for :-) Lykke til!

Tusen takk for omtanken jenter<3 Idag er jeg 6uker på vei,og hadde tenkt å juble for det på jubeltråden,men det tør jeg ikke nå:( Jeg holder dere oppdatert !

håper det kun er en en enkel harmløs blødning, og at den lille holder seg fast! <3

Back
Topp