huff,pms er ikke bra..hvordan er det med dere?

Astrone~Laluna

Forumet er livet
Siden onsdag har jeg hatt skiiiiikkelig søtsug,sånn som det er før hver mens...
men jeg trodde ikke jeg fikk mensen før neste uke så synst det har vert "plagsomt" med disse abstinens lignende symptomene..[&:]
vert kort lunta også,ungene har fått noen høye toner uten grunn desverre.
Ble letta når jeg merka att mensen kom i dag gitt,var liksom en forklaring på mitt rare humør[&:][:D][:D]

[hr]

kordan er det med dere???
Får dere søtsug som minner om abstinenser??[8D][:D]
blir dere hissige??
hehe

Jeg er skikkelig sur og sinna heeele uken før og den uken jeg har mens![:-][:'(] sinnsykt irriterende... burde vært isolert de to ukene[8D]

ORIGINAL: Lissyjane

Jeg har vært syk siden forrige torsdag. Og det som ikke rant rett igjennom meg det spydde jeg opp igjen. Kalsvettet og hadde smerter fra helvete. Og sånn har jeg det 1 gang i mnd. Gleder meg til neste mnd altså.

ojj[:-]
det var jo ekstremt[&:]
kan ikke klage mye jeg da,nei...

Trokke jeg har noe nevneverdig problem, bortsett fra at jeg kan ha ganske kort lunte, være irritabel og ha lyst til å drepe noen, feks folk som går treigt rett foran meg, folk som kjører treigt, snakker treigt og stjeler min tid, samt ting som ligger i veien for meg: aviser, leker, klær; når jeg ferdes hjemme. Grrrrarrrrrr [:@][8D]

Også kaldsvetter jeg. Det gjør jeg i dag [:-] kald og svimmel, utafor meg sjæl opplevelse. Hmm kanskje jeg har litt pms likavæl [8|]

ORIGINAL: ~miluna~

Trokke jeg har noe nevneverdig problem, bortsett fra at jeg kan ha ganske kort lunte, være irritabel og ha lyst til å drepe noen, feks folk som går treigt rett foran meg, folk som kjører treigt, snakker treigt og stjeler min tid, samt ting som ligger i veien for meg: aviser, leker, klær; når jeg ferdes hjemme. Grrrrarrrrrr [:@][8D]

Også kaldsvetter jeg. Det gjør jeg i dag [:-] kald og svimmel, utafor meg sjæl opplevelse. Hmm kanskje jeg har litt pms likavæl [8|]

hahaha[:D]

Back
Topp