Huff... :p

Ninord

Flørter med forumet
Man vet man er gravid når nattbordet er fylt med ting som skal hjelpe meg gjennom kvalmen i natt :p

Fortalte sjefen idag at jeg er gravid, og han trodde ikke at jeg fikk komme tilbake på jobb igjen :( vil så gjerne..

Man vet man er gravid når nattbordet er fylt med ting som skal hjelpe meg gjennom kvalmen i natt :p

Fortalte sjefen idag at jeg er gravid, og han trodde ikke at jeg fikk komme tilbake på jobb igjen :( vil så gjerne..
Hva? Får du ikke komme tilbake på jobb? Har du arbeidskontrakt. Kan vel ikke være en gyldig grunn til å si deg opp? Hva jobber du med? Meld deg inn i en fagforening hvis du har mulighet for det.

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

graviditet er INGEN grunn til å sparkes! heregud! har du kontrakt? har du det gå videre med dette....uansett om du er ekstra vakt så gå videre med dette! til media eller noe!

Brudd på arbeidsmiljøloven! Dette kan du ikke akseptere så lenge du har en ordentlig kontrakt

-Appen

Hallo, ikke alt trenger å bety fyken da jenter :-)
Kan jo hende hun ikke får jobbe i graviditeten men komme etter permisjonen ;-)

(Håper iallefall det var det han mente!)

Håper du får sove inatt da, kjenner kvalmen jeg også men jeg sover meg igjennom den så er jeg fin igjen :p

Kanskje du har en jobb som ikker bra for gravide? ;-) mange som ikke kan fortsette jobben sin kår de blir gravid...men kjipt hvis du vil jobbe så lenge som mulig da!

Haha, det var da voldsomt ;)
Har en jobb som gjør at det ikke er så bra å være på jobb når man er gravid, så han mente at jeg ikke burde være i jobb under svangerskapet altså ;)

Har for øvrig kontrakt som går ut midt i permisjonen, så vet ikke hvordan det blir med videre jobb etter det da. Alltid behov for fagarbeidere uansett, så jobb blir det :)

Haha, det var da voldsomt ;)
Har en jobb som gjør at det ikke er så bra å være på jobb når man er gravid, så han mente at jeg ikke burde være i jobb under svangerskapet altså ;)

Har for øvrig kontrakt som går ut midt i permisjonen, så vet ikke hvordan det blir med videre jobb etter det da. Alltid behov for fagarbeidere uansett, så jobb blir det :)

Godt å høre! ;) du får nok forlenget kontrakten din, med mindre arbeidsplassens behov endres :)

-Appen

Ja jeg håper jo det :) Tror muligens ikke jeg blir plassert på samme sted, men en annen plass :) Har et område med 4 forskjellige plasser jeg kan havne ;) Blir selvfølgelig tatt hensyn til at jeg bor her jeg bor osv, og at jeg har barn. Men får bare søke på det som dukker opp av ledige stillinger :)

Back
Topp