HUFF OG HUFF!!!!

anjuk

Elsker forumet
Sitter her og gruer meg veldig til imorgen, da skal jeg ta denne sukkertesten.Skal til legen klokka sju, og den tar to timer. Jeg skjønner ikke hvorfor jeg er så bekymret, men det er jeg, er kjemperedd for å ha utviklet sukkersyken!!!![&o][&o][&o][&o]Kryss fingrene for meg da!!!!

det går nok bra skal du se. Ta med deg noe å lese på du, for tiden kan nok bli lang... i mellomtiden kan du trøste deg med at de fleste får bra resultater på den prøven - de tar den jo bare for din sikkerhet!

Huff anjuk!
Jeg skjønner så absolutt hvordan du har det...
Jeg hadde det også sånn under forrige svangerskap, da jeg måtte ta den obligatoriske belastningstesten. Og da jeg hadde fått feil info. fra legen min, måtte jeg ta testen nok en gang etter den første gangen. Ikke noe kjekt, og jeg grudde meg som bare det!
Men jeg skal krysse fingrene for deg i morgen tidlig, og sender deg mange klemmer.
Håper det går bra med deg i morgen!!!!!

Stoooor trøsteklem fra Lehcar

Lykke til anjuk. Fikk beskjed av jordmor sist om at jeg må ta en slik en jeg også for sikkerhetsskyld, men mener hun sa det ikke var før i uke 28 eller noe sånt.. La oss få vite åssen det gikk da. Skal krysse fingrene [:)]

Sender deg noen varme tanker og krysseren fingrene for deg

Tusen takk alle sammen!!!!!!!Det hjalp nok også veldig, for testen var negativ den!!!!! ÅÅÅÅÅ, så lettet jeg er!!!![:D][:D][:D][:D]

Herlig!

JAAAAA, jeg er såååååå lettet!! Feira med en is.....[:D][:D][:D][:D][:D][:D]

Det hørtes godt ut. Tror jeg går og tar meg en is for deg jeg og.

Det var godt å høre anjuk [:)]

godt å høre - tar meg jammen en is jeg også - vaniljeis med peanøtter, mmmm!!

mmmm is. Kjøpte 2 liter is igår. Skal kose meg i kveld, ja. Ender sikkert med at jeg også må ta sukkerbelastings-prøve.....[:)]

Back
Topp