Huff og huff

Aniela

Forelsket i forumet
Oktobermirakler 2013
Det er så mange som mister nå og jeg begynner å bli skikkelig nervøs, jeg trodde ikke at det var så vanlig at man spontant aborterte, men nå har vi allerede mistet mange nydelige jenter her inne på Oktober gruppa. Jeg bare håper så indelig nå at at vi er ferdige med å miste oktober damer og at alle spirene kliper seg fast.
og jeg vil ønske alle dere som har vært så uhelldig å miste lykke til og jeg håper så indelig at det klaffer for dere.

Uff ja, blir bare mer og mer nervøs jo mer jeg leser. Har egentlig bestemt meg for å bli mer selektiv på hva jeg leser for ikke å stresse meg selv sånn. Tror kanskje det blir litt mindre forum de beste tre ukene for min del.

ja trist og lese og litt skummelt... jeg har bestemt meg for å tenke at med så mange som har mistet nå så må jo oddsene være høye for at det nå går bra med resten...
og hiver meg på lykkeønskninger og gode tanker til de som har mistet.

ja nå har vi mistet nok her!! Spirer, klamre dere faste nå! Og lykke til videre til dere som har mistet :(

Uff ja, blir bare mer og mer nervøs jo mer jeg leser. Har egentlig bestemt meg for å bli mer selektiv på hva jeg leser for ikke å stresse meg selv sånn. Tror kanskje det blir litt mindre forum de beste tre ukene for min del.

Er lit der selv, at man blir mere nervøs for at man skal miste, siden det er allerede mange som har mistet...

De neste tre ukene skulle det selvfølgelig stå... Da er uke tolv like om hjørnet og jeg har vært på en forhåpentligvis vellykket tidlig ul.

Ja, det er helt grusomt!!! Synes virkelig det er mange nok som har mistet nå!!!! Snufs :( :(

Enig, er alt for mange dårlige nyheter her inne nå :-( Håper det går bra med alle som er igjen, og sender mange gode tanker til dere som har mistet <3

ja trist og lese og litt skummelt... jeg har bestemt meg for å tenke at med så mange som har mistet nå så må jo oddsene være høye for at det nå går bra med resten...
og hiver meg på lykkeønskninger og gode tanker til de som har mistet.

Slik velger jeg å tenke og!

Back
Topp