huff og huff

chris

Glad i forumet
nå når sola titter inn gjennom vinduet, ser jeg hvor fælt vi egentlig har det!! støv, støv, støv...
må vel hive meg i vaskinga!

håper det ikke er bare jeg som har det sånn!?![:)]

det samme her... men trenger ikke sol for se det...[8D]

ORIGINAL: tutti_

nå når sola titter inn gjennom vinduet, ser jeg hvor fælt vi egentlig har det!! støv, støv, støv...

Joo det tror jeg! Kan ikke skjønne hvem fler som har det sånn liksom[&:][:-][:D][:D][:D]

kan vel garantere at du ikke er den eneste! :P her ikke noe bedre iaf.. eller det var iaf ikke. har allerede støvtørket vasket 2 klesmaskiner og vasket gulver i dag[:D] Kjempestolt av MEG!

(pleier ikke være så flink)

[8|]Har svært blandede følelser når det kommer til solskinn gjenom vinduet ja.... (De pokkers vinduene må pusses igjen!!!!)
Hybelkaninene løper rundt ,rent våryre ,og formerer seg som bare det[:D] ,bikkja klarer ikke å bestemme seg om han skal ta av ullfellen,eller bare beholde den på ,håper jeg rekker å støvsuge før den haugen med bikkjehår muterer til å bli ei bikkje til[:)]. Et røytemonster holder.[:D]

hehe, flink du er![:)] du har ikke lyst å ta med deg vaskebøtta og støvkluten, og komme en tur innom meg??[:)][:)][:D]

hahaha...[:D][:D]  litt godt at det ikke er bare jeg som har det slik! Kjente at jeg fikk litt bedre samvittighet nå ja![:)] men hybelkaninene må vel tas likevel.. før de kommer og tar meg...[;)]

Yes, sånn er det her også. Hater å vaske vinduer [:'(][:'(]

næh kommer nok ikke en tur innom deg med kluten[;)] er sååååååååå drit lei vasking :P er tilbake i mitt sanne element nå[:D]

hehe.. det verste er egentlig å komme seg i gang, finne fram bøtta og klutene.. når det er gjort går det jo egentlig ganske greit! men så er det det å faktisk komme seg i gang da...[:)]

livet er ikke enkelt!![:D]

ORIGINAL: tutti_

samme her, må ta hele huset nå. også kommer fingermerkene fra ungene fram i solen og ser jeg. så vinduene må vaskes og.[:'(]

vasket vinduene min for 3 uker siden,de er så fine atte[:D]

ORIGINAL: MICAmor

[8|]Har svært blandede følelser når det kommer til solskinn gjenom vinduet ja.... (De pokkers vinduene må pusses igjen!!!!)
Hybelkaninene løper rundt ,rent våryre ,og formerer seg som bare det[:D] ,bikkja klarer ikke å bestemme seg om han skal ta av ullfellen,eller bare beholde den på ,håper jeg rekker å støvsuge før den haugen med bikkjehår muterer til å bli ei bikkje til[:)]. Et røytemonster holder.[:D]

der fikk du det sagt altså[:D][:D]

Back
Topp