Huff og huff... *litt lang*

Liquid84

Elsker forumet
Vetla jento vår har sååå vondt i tennene sine... [:(][:(][:(]

Jeg prøvde alt i kveld, byssing, bæring, pupping, synging, nynning, stryking, holding, musikk, med sovepose, uten sovepose, med dyne, uten dyne, med kosebamser, uten kosebamser, men meg på rommet og uten meg på rommet, men til ingen nytte. Hun baaaare hyl griner. [:(][:(][:(]
Til slutt så gav jeg henne nå en rakett (paracet) og etter 5 minutter med vugging og 5 minutter med kose pupp (hun har jo tømt dei fra før) så krasj landa hun så hardt at hun var som en filledokke i armene mine når jeg bar henne i seng.

Hun låg bare i sengen og hyyyyyylte mens hun holdt seg i munnen. Jeg har jo prøvd dentinox, men det virket ikke som det hjalp noe som helst.
Natt til i dag har vært en prøvelse også. Hun voknet første gang halv 1 og da ble det pupp og rett i seng igjen, men så ble klokken halv 3 og da tok det litt tid å få henne i seng igjen, men når hun våknet kvart på 5 så var det gjort og hun bare små grein og små grein helt til jeg klarte å få henne til å sove litt rett før jeg gikk på jobb klokken 8. [:o]

Jeg liker ikke å gi paracett, akkruatt som jeg ikke liker å ta det selv, men jeg vil jo ikke at hun skal ha det vondt heller.

Får se hvordan natten i natt blir. Nå skal jeg legge meg for vist det blir en natt til som i går natt så aner jeg ikke hvordan jeg skal klare arbeidsdagen (og JA, sambo tar henne om natten når hun ikke vil sove, men når jeg har gått i 11 måneder og vært vakthunden i huset så klarer ikke hode mitt å slutte å følge med og jeg våkner dermed ved hvert hyl og hver gråt).

Når snuppa vår har vondt i tennene så får hun paracet med åtte timers mellomrom - sånn som jeg ville tatt selv hvis jeg hadde hatt vondt et sted. Lykke til og håper det går fort over for lille-skjønningen!

Syns du bare kan gi paracet jeg, er jo ikke er farlig medikament... Og hvorfor skal hun ha unødvendig mye vondt? Kjør på du, det hjelper på små gommer og mammahjerter...[;)]

Uff, ikke greit.
Du får tenke sånn at det er mye bedre at hun får paracet enn at hun har vondt! Lykke til i natt! Nå må jeg gå, jeg har ei som sitter i senga si og illskriker, jeg. Hurra.

Hva om du smører på med paracetgeleen på gommene? Veit om andre som gjør det og det funker vist kjempebra.....

Back
Topp