Huff nå må e klage litt :/

mammatilgutt

Elsker forumet
Saken er den at jeg nettopp fant ut at bf til sønnen min nå venter en liten jente en gang dette året... Dette er både sårt, trist, bra og hele følelsesregisteret mitt på en gang.. Grunnen til det er at dett blir hans 3 barn (hadde en jente før han fikk barn med meg).. Han har null kontakt med min sønn og i følge mora til ho først ser han ikke ho heller mer, men nå har han faktisk smelt enda en på kjukka! Han bryr seg ingenting om min sønn men det er både bra og dårlig på en gang :/ grunnen til at han ikke får lov å ha kontakt nå, er pga han ble tatt får bruk og oppbevaring av narkotika for ca 1 år siden.. Men kjenner at jeg sitter her og er fly forbannet at han bare går å skaffer seg et nytt barn når han gir fult faen i sitt andre barn :/
Bare lufter hjert å tankene litt, vet ikke helt hva e vil få ut av dette :P

Skjønner godt du reagerer.....

Uff det kan ikke være lett :( sjønner du trenger å blåse ut litt.

For en tosk!

Men dra en ting til en annen set er da ikke forsent for deg å finne en ny :) min var 7 da han fikk en bonuspappa å han er faktisk mer intesert i å være med bonusen enn bf. ( bf har ikke vert så mye i bildet)

Huff ja :/ snakket litt med ho mammaen til ho første nå.. Og den her nye dama vet vist om meg og guttungen... Og ho vet om den første ungen å men vil ikke møte dem i det hele tatt :/ har liksom ingen venninner å prate med dette om heller :/
Så fælt :/ Merkelig at hun vil ha barn med en som ikke tar ansvar. For meg hadde det vært totalt turn off! Jeg er også alene med lille. Faren hans er totalt uberegnelig. Sist jeg snakket med han skulle han søke jobber ect her nede, men har ikke hørt en shit siden ( over en mnd). Han har ikke sett gutten siden han var 8 uker. Nei. Jeg tror at min iallfall har det bedre uten noe så vinglete. Hvor gammel er gutten din? Du kommer sikkert til p finne en mann i fremtiden, og gjør du ikke det så tipper jeg du uansett kommer til å klare jobben strålende alene !! :)

Uff, forstår godt du blir lei deg.
Du finner deg nok en ny mann når du er klar for det :)

Uff det kan ikke være lett :( sjønner du trenger å blåse ut litt.

For en tosk!

Men dra en ting til en annen set er da ikke forsent for deg å finne en ny :) min var 7 da han fikk en bonuspappa å han er faktisk mer intesert i å være med bonusen enn bf. ( bf har ikke vert så mye i bildet)

ja en skikkelig tosk!!

Nei vet det ikke er forseint men føler liksom jeg aldri kommer til å finne en :/ Og det blir litt ekstra tungt når jeg får vite sånne ting :/

ja en skikkelig tosk!!

Nei vet det ikke er forseint men føler liksom jeg aldri kommer til å finne en :/ Og det blir litt ekstra tungt når jeg får vite sånne ting :/
Det tenkte jeg å men vips der var han :)

Men sjønner i en slik situasjon blir det tøft.
Men vis han virkelig er slik så har du det jammen bedre uten. Både du å sønnen din :)

Så fælt :/ Merkelig at hun vil ha barn med en som ikke tar ansvar. For meg hadde det vært totalt turn off! Jeg er også alene med lille. Faren hans er totalt uberegnelig. Sist jeg snakket med han skulle han søke jobber ect her nede, men har ikke hørt en shit siden ( over en mnd). Han har ikke sett gutten siden han var 8 uker. Nei. Jeg tror at min iallfall har det bedre uten noe så vinglete. Hvor gammel er gutten din? Du kommer sikkert til p finne en mann i fremtiden, og gjør du ikke det så tipper jeg du uansett kommer til å klare jobben strålende alene !! :)

Ja merkelig når det faktisk gjelder 2 barn! men ho her nye virker jo ikke helt god i følge ho første da.. min gutt blir snart 3 år :) Vært alene med han siden han var født nesten, men kastet ikke bf ut før guttungen var 4 mnd..
Har jo klart meg så langt alene men gud som e savner å ha en samboer.. og merker guttungen og lurer veldig på hvor pappa er :O han sier til og med pappa til mannen til venninna mi, men de har jo to barn som sier pappa til han så sikkert derfor :P

Det tenkte jeg å men vips der var han :)

Men sjønner i en slik situasjon blir det tøft.
Men vis han virkelig er slik så har du det jammen bedre uten. Både du å sønnen din :)

ja er litt derfor det er blandete følelser :P er jo sjeleglad jeg og guttungen slipper å ha en sånn fyr i livet men kjipt at han virkelig ikke bryr seg om sønnen sin og bare skaffer seg ny familie...

Skjønner godt du blir trist!
Sikker på at drømmemannen din er der ute ett sted, dukker opp når du minst venter det ☺

Back
Topp