Huff, nå ble jeg litt lej meg faktisk..

Ju9ta

Forumet er livet
Ringte til han spesialisten jeg fikk Pergo fra, i og med at han sa at jeg kunne ringe hvis jeg ble gravid, så kunne jeg komme inn til en tidlig UL..

Så jeg ringte nå da, og forklarte at jeg er blitt gravid og hva legen hadde sagt.
De hadde ingenting ledig før i februar, men hu kontordamen kunne ringe meg opp hvis d ble en ledig time tidligere..[8|][&o][:(]
Skjønner jo at jeg må vente til etter nyttår uansett, men hadde håpet å fått en dato nå da..[&o]

Så når de evnt ringer da, så er jeg sikkert på jobb og må komme samme dag, å d er ikke bare bare å stikke derfra uten en god unnskyldning lixom..[8|]
Kjente bare tårene bygget seg opp mens jeg snakket med kontordamen nå istad..[:(]

Får vel ringe til MamaStork i Stavanger å spørre om de har noe ledig etter nyttår..

ORIGINAL: skruen med spire

ring jordmor janne, eller sigrids ultra.. di har nytt utstyr og det koster bare 500 :) fikk time dagen etter jeg ringte sist..

HVor ligger de hen da?
Har du no link eller tlf.nr? [:)]

Håper du får time, leit å ikke få slippe til når man går og tenker på det.

Jeg fikk time hos Sigrids ultra på dagen igår! Kjempehyggelig dame. Tlf 93836471. Ring med en gang så får du kanskje komme idag [:D]

ORIGINAL: mammasinramp

ORIGINAL: Ju9ta

ORIGINAL: skruen med spire

ring jordmor janne, eller sigrids ultra.. di har nytt utstyr og det koster bare 500 :) fikk time dagen etter jeg ringte sist..

HVor ligger de hen da?
Har du no link eller tlf.nr? [:)]

tlfnmr til jordmor janne er hvertfall : 48142847 [:)] der var jeg, kjempeflink dame[:)] fikk time veldig raskt også[:)]

Hvor holder hun til hen da?

ORIGINAL: engodnummerto

Jeg fikk time hos Sigrids ultra på dagen igår! Kjempehyggelig dame. Tlf 93836471. Ring med en gang så får du kanskje komme idag [:D]

Takk, men er nok ikke noe vits i å dra før jul, må vente t hjerte bynner å slå..[:)]

Takk, men er nok ikke noe vits i å dra før jul, må vente t hjerte bynner å slå..[:)]

Å, ja nå ser jeg jo hvor tidlig du er! Uansett, henne skal jeg tilbake til! En link http://sigridsultra.no/tjenester.htm

Å, ja nå ser jeg jo hvor tidlig du er! Uansett, henne skal jeg tilbake til! En link http://sigridsultra.no/tjenester.htm

Tusen takk..[:D]
Da ringer jeg dit etter jul..[:)]

Jeg ringte til Volvat for å bestille time der, fikk time nå i kveld [:)]
Så prøv de hvis det er Volvat der du bor.

Sigrids ultralyd ligger rett ved siden av hansen hjørnet i by'n... va værtfall der eg va...

Back
Topp