Huff, mor spilte facebook spill *link*

ORIGINAL: aemde og Lille Prins

ORIGINAL: skyberta

Jeg skjønner ikke hvorfor i helvete noen av dere kan DELE slike linker her inne ! Hvem i sitt rette sinn har lyst til å lese slikt ? Tusen takk, for at du ødela hele kvelden min trådstarter.. Bare overskriften var nok !

Det var da voldsomt[8|]

Nei det synes jeg absolutt ikke, for dette er ikke underholdning ! Hva du ikke vet har du ikke vondt av, jeg skjønner ikke hva trådstarter får utav å dele denne linken !

Underholdning??? Herlighet, det er det siste det er. Det er bare helt ufattelig tragisk. Det kan også hende at denne tråden kan fungere som opplysning, kan være noen her inne også som går ut fra badet, om bare for en liten tur, får seg en liten vekker. Skal en bare lukke øynene for alt som skjer her i verden og aldri engasjere seg vil det heller aldri bli bedre. Du velger selvfølgelig selv hva du vil lese/vite, men ikke kjeft på HI for hun delte denne linken.

Vi lever i 2011, hvis du trenger å lese noe slikt for å skjønne at du ikke går fra 1-2 åringen din i badekaret så er det temmelig mørkt i topplokket. Men MIN mening, er at visse saker trenger ikke å deles på et forum fullt av mamma'er som garantert ikke har så fryktelig lyst til å lese slikt. Men det er alltid noen som føler at de _må_ dele med seg..

Noen har tydeligvis ikke skjønnt at man ikke skal gå fra en 13mnd gammel baby alene i badekaret[>:] Å jeg vil tro at ingen her inne tar skade av å bli minnet på det.
Kanskje noen her inne, som pleier å gjøre det, gjør om på rutinene sine og holder seg på badet mens en så liten unge bader. Da har man kanskje reddet et liv også, pga at en person som trykket på linken og leste saken ble opplyst om noe h*n ikke tenkte over før...

Så om du ikke ville lese om det, så ikke trykk på linken da... Er ikke verre enn det!

nei, dette er bare for jævlig[:(]
Stakkars stakkars barn...

Min jente på 3 år og 2 mndr er ikke alene når hun bader. Hva om hun sklir, faller og slår seg? og detter under vann? Det tar jo ikke lange tiden å bade et barn. Avhengighet er farlig...

Kjenner jeg blir skikkelig uvel. Har ei jente på 13 mnd. selv, og å gå fra henne i badekaret har aldri falt meg inn heller. Stakkars, stakkars barnet som måtte gå igjennom noe sånt.  [:(][:(]

Nei, det finnes ikke noen verre straff enn å miste barnet sitt. Men hun bør straffes allikevel! Kan egenhendig stappe huet hennes under vann til hun drukner, jeg [>:]

ORIGINAL: Tøsa

Jeg skjønner ikke hvorfor i helvete noen av dere kan DELE slike linker her inne ! Hvem i sitt rette sinn har lyst til å lese slikt ? Tusen takk, for at du ødela hele kvelden min trådstarter.. Bare overskriften var nok !

Det var da voldsomt[8|]

Nei det synes jeg absolutt ikke, for dette er ikke underholdning ! Hva du ikke vet har du ikke vondt av, jeg skjønner ikke hva trådstarter får utav å dele denne linken !

Underholdning??? Herlighet, det er det siste det er. Det er bare helt ufattelig tragisk. Det kan også hende at denne tråden kan fungere som opplysning, kan være noen her inne også som går ut fra badet, om bare for en liten tur, får seg en liten vekker. Skal en bare lukke øynene for alt som skjer her i verden og aldri engasjere seg vil det heller aldri bli bedre. Du velger selvfølgelig selv hva du vil lese/vite, men ikke kjeft på HI for hun delte denne linken.

Vi lever i 2011, hvis du trenger å lese noe slikt for å skjønne at du ikke går fra 1-2 åringen din i badekaret så er det temmelig mørkt i topplokket. Men MIN mening, er at visse saker trenger ikke å deles på et forum fullt av mamma'er som garantert ikke har så fryktelig lyst til å lese slikt. Men det er alltid noen som føler at de _må_ dele med seg..

Enig, her er det visst om å gjøre å komme med big news.
Er alltid noen som slenger ut sånne linker. Fatter ikke vitsen!
Blir uvel av det.
Hvorfor fjerner ikke moddene disse?
En hemoroide er støtende, mens et barn som dør er ikke støtende for hormonelle og gravide i det hele tatt...? [8|]

Hvordan tror du verden ville vært hvis alle skulle holde kjeft om ting og bry seg med sitt eget. Om slike ting IKKE kom frem i lyset og opplyste folk som ikke vet bedre. Alle er ikke skapt til å vite ALT selv.

Slike tragiske hendelser MÅ frem og folk må "få det slengt i trynet" for å forhindre at det kanskje skjer med andre. Er det ikke verdt ubehaget du får av å lese det da?

ORIGINAL: *Nothernstar*

Det var da voldsomt[8|]

Enig, her er det visst om å gjøre å komme med big news.
Er alltid noen som slenger ut sånne linker. Fatter ikke vitsen!
Blir uvel av det.
Hvorfor fjerner ikke moddene disse?
En hemoroide er støtende, mens et barn som dør er ikke støtende for hormonelle og gravide i det hele tatt...? [8|]

Hvordan tror du verden ville vært hvis alle skulle holde kjeft om ting og bry seg med sitt eget. Om slike ting IKKE kom frem i lyset og opplyste folk som ikke vet bedre. Alle er ikke skapt til å vite ALT selv.

Slike tragiske hendelser MÅ frem og folk må "få det slengt i trynet" for å forhindre at det kanskje skjer med andre. Er det ikke verdt ubehaget du får av å lese det da?

Nå er det strengt tatt ingens jobb her inne å spre slike "budskap" videre. Å lese det i nyhetene er en ting, men å måtte snuble over slike ting hvor enn du er pga enkeltpersoner føler for å dele med seg, synes jeg er unødvendig. Og jeg mener fortsatt det er ganske mørkt i topplokket på dem som går fra så små barn alene i badet. Jeg går såvidt på utsiden av baderomsdøren når min sønn på 2 år og 4 mnd bader i balja si !

Saken i seg selv er ille nok, og media skal ha mye av skylden for at dette blir værre for enkeltpersoner å lese. De MÅ ikke skvise inn stygge detaljer som gir deg faktiske bilder i hode, det er jo helt groteskt ! I slike saker så holder det LANGT med å f.eks skrive en kort, enkel sak..

Jeg skjønner ikke hvorfor i helvete noen av dere kan DELE slike linker her inne ! Hvem i sitt rette sinn har lyst til å lese slikt ?

Sign, jeg blir kvalm og uvel i flere dager etterpaa !! Leser ikke nyheter lengre jeg [:o]

Nei vettu hva, slike hendelser MÅ ikke frem i lyset.
Enhver oppegående vet at dette skjer, vet at dette er galt og enhver idiot vil ikke lære av det likevel og la det skje.

Som jeg skulle sagt det selv...
Tenkte det da jeg leste hi faktisk...

Enhver oppegående vet at dette skjer, vet at dette er galt og enhver idiot vil ikke lære av det likevel og la det skje.

Jeg blir nesten litt satt ut faktisk av at dere kan tenke slikt. Hvis alle skulle tenkt sånn ville unger sittet løs i bilen enda, barn ville blitt skadet på mange utenkelige måter osv. Fordi folk aldri hadde lært av andre sine feil, folk hadde aldri visst hvor farlig det er å kjøre med barn usikret i bil, hvor lite lurt det er å gi spedbarn kumelk, hvor uhørt det er å mishandle barn osv. Vi ville ikke hatt den utviklingen vi har når det gjelder barneoppdragelse. Det er nettopp på slike måter at ting forandrer seg.

Det er NAIVT å gå igjennom livet å unngå og ikke bry seg om slike tragedier.

ORIGINAL: carinasverden

Istedenfor å krangle om hvorfor tråden ligger her og om den er passende så kan vi huske på hvor mye våre problemer er satt i perspektiv[:(]

Stakkars barnet som måtte dø så ung pga at moren ikke fulgte med (og hun var antageligvis ganske dum, desverre er det mange virkelig dumme folk som ikke tenker at dette er en dødsfelle.)[:(]
Men også stakkars moren som selvsagt har gjort en grov feil, som er totalt umulig å rettgjøre, men hun har ved denne feilen mistet det hun antageligvis elsket mest i hele verden og hun må leve med hva hun har gjort[:o]

Godt skrevet!!

Hvil i fred lille venn..

[:(]

Grusomt![:(]

Lar ikkje ongen min på snart 5 år bada uden at eg e i same rommet eingang..

ORIGINAL: ¤Woolfmother¤

[:o][:(][:(][:(]

Herregud så skummelt!

wauowww flott at amerika kan kreve opptil 48 år til mishandling med døden til følge..

Norsk retts-sytem burde ta noe lærepenge, Uskyldige barn som christoffer blir torturert til døde og gjerningsmennene får mellom 6-12 år..

alvdal moren er en helt episode for seg selv-misbrukt barna sine som var pyskisk-syke og der er det snakk om kun 13 år (greit nok at ungene lever,men livet dems er nok ødelagt for evig)

HURRA AMERIKANSK RETT-SYSTEM

ORIGINAL: LaMona

ORIGINAL: carinasverden

Istedenfor å krangle om hvorfor tråden ligger her og om den er passende så kan vi huske på hvor mye våre problemer er satt i perspektiv[:(]

Stakkars barnet som måtte dø så ung pga at moren ikke fulgte med (og hun var antageligvis ganske dum, desverre er det mange virkelig dumme folk som ikke tenker at dette er en dødsfelle.)[:(]
Men også stakkars moren som selvsagt har gjort en grov feil, som er totalt umulig å rettgjøre, men hun har ved denne feilen mistet det hun antageligvis elsket mest i hele verden og hun må leve med hva hun har gjort[:o]

Godt skrevet!!

Hvil i fred lille venn..

angrer på at jeg leste dette nå[:(] hva faen er galt med folk. man går aldri ifra barn i badekaret!!! ville ikke at han skulle bli mammadalt, whaaaaaat??[:'(] tenk panikken og redselen han har hatt skyt a!!!

Jeg angrer noe jævlig på at jeg gikk inn på denne tråden - pardon my french [:(]
Stakkars lille barn, noe så forferdelig.
Jeg blir ødelagt av å lese sånt.

ORIGINAL: *Nothernstar*

Jeg blir nesten litt satt ut faktisk av at dere kan tenke slikt. Hvis alle skulle tenkt sånn ville unger sittet løs i bilen enda, barn ville blitt skadet på mange utenkelige måter osv. Fordi folk aldri hadde lært av andre sine feil, folk hadde aldri visst hvor farlig det er å kjøre med barn usikret i bil, hvor lite lurt det er å gi spedbarn kumelk, hvor uhørt det er å mishandle barn osv. Vi ville ikke hatt den utviklingen vi har når det gjelder barneoppdragelse. Det er nettopp på slike måter at ting forandrer seg.

Det er NAIVT å gå igjennom livet å unngå og ikke bry seg om slike tragedier.

Sign.

Back
Topp