ORIGINAL: aemde og Lille Prins
ORIGINAL: skyberta
ORIGINAL: skyberta
Jeg skjønner ikke hvorfor i helvete noen av dere kan DELE slike linker her inne ! Hvem i sitt rette sinn har lyst til å lese slikt ? Tusen takk, for at du ødela hele kvelden min trådstarter.. Bare overskriften var nok !
Det var da voldsomt[8|]
Nei det synes jeg absolutt ikke, for dette er ikke underholdning ! Hva du ikke vet har du ikke vondt av, jeg skjønner ikke hva trådstarter får utav å dele denne linken !
Underholdning??? Herlighet, det er det siste det er. Det er bare helt ufattelig tragisk. Det kan også hende at denne tråden kan fungere som opplysning, kan være noen her inne også som går ut fra badet, om bare for en liten tur, får seg en liten vekker. Skal en bare lukke øynene for alt som skjer her i verden og aldri engasjere seg vil det heller aldri bli bedre. Du velger selvfølgelig selv hva du vil lese/vite, men ikke kjeft på HI for hun delte denne linken.
Vi lever i 2011, hvis du trenger å lese noe slikt for å skjønne at du ikke går fra 1-2 åringen din i badekaret så er det temmelig mørkt i topplokket. Men MIN mening, er at visse saker trenger ikke å deles på et forum fullt av mamma'er som garantert ikke har så fryktelig lyst til å lese slikt. Men det er alltid noen som føler at de _må_ dele med seg..
Noen har tydeligvis ikke skjønnt at man ikke skal gå fra en 13mnd gammel baby alene i badekaret[>:] Å jeg vil tro at ingen her inne tar skade av å bli minnet på det.
Kanskje noen her inne, som pleier å gjøre det, gjør om på rutinene sine og holder seg på badet mens en så liten unge bader. Da har man kanskje reddet et liv også, pga at en person som trykket på linken og leste saken ble opplyst om noe h*n ikke tenkte over før...
Så om du ikke ville lese om det, så ikke trykk på linken da... Er ikke verre enn det!

skyt a!!!