Huff, mareritt i natt

MissSE

Elsker forumet
Drømte at jeg var havnet på sykehuset, men visste ikke hva som feilet meg. Det var ett eller annet med babyen trodde de... Jeg hadde masse ledninger på hele kroppen. Var forsåvidt i god form, gikk litt rundt og spurte de andre på rommet hvor langt de var på vei og sånn, både kvinner og menn [8|]
Det var en liten unge der og, 5-6 år, uten hår, de la hun oppi sengen min så jeg kunne holde rundt henne. Veldig spesielt i seg selv...
Etter en stund begynnte de å snakke om at jeg skulle få reise hjem om kvelden, for der slappet jeg mer av. Så spurte jeg en av pleierne om han kunne si hva som feilet meg før jeg reiste hjem, han sa at de visste ikke, men det var sikkert KREFT!
Så ringte jeg mamma, prøvde å forklare henne situasjonen, og sa hun måtte komme å hente meg, men hun bare svarte at hvis jeg var så FORKJØLET så kunne jeg bare holde meg på sykehuset. Hun var skikkelig frekk, og det er aldri mamman min...

Dette høres ikke så veldig skummelt ut ser jeg, men jeg våknet av at jeg gråt, hadde helt grusom følelse i kroppen. Det skjedde liksom så mye mer på sykehuset som jeg ikke kan forklare, sånn som drømmer ofte er...

Uff da, høres ut som en enormt slitsom drøm, ikke spesielt koselig.[&:]
Enda bra det bare var en drøm da,[:D] Utrolig hva man kan drømme når man er gravid.[;)]

Stakkars.. Er så fælt å drømme sånt!! Drømmer helt vilt for tiden selv.. Drømte at jeg fødte og bebien var så sliten at den passa i lomma mi, og der måtte den ligge hele tiden fordi jeg ikke hadde handlet noe vogn eller seng..
Helt forstyrra når jeg våkna vet du..
Men tror det er veldig vanlig å drømme vilt når man er gravid!

Huff for en drøm[&o] Det er aldri noe gøy og drømme slikt,og særlig ikke så mye rart på en gang heller.
ENda godt alt bare var en drøm ihvertfall[:D]
drømmer mye rart om dagen selv,og det er ofte så virkelig at jeg må sjekke ut om ting er sant eller ikke[8D]

Det har gått opp for meg at det var en drøm nå etter hvert [8|]
Mannen min kom inn på soverrommet litt etter jeg hadde våknet, og jeg måtte be han komme å gi meg en klem, så bare gråt og gråt jeg, [:(] han skjønnte ingenting stakkars.
Jeg tror det var det at mamma var frekk som var det verste [&:]

Det går fint nå da.... [:D][:D]

Back
Topp