HUFF!!! må klage litt jeg...

~Libby*86~

Gift med forumet
[:@]Denne ventingen tar jo nesten kverken på meg[:@]
Lei av å gå og lengte etter den lille!!
Noen andre som har lyst til å få ut litt frustrasjon??

Når har du termin???

Skulle gitt mye for å få møte lillemann nå ja.

Min frustrasjon i smilys:[:@][:@][:@][:@][:(][:(][&o][X(][:(][:@][&:][:)][:(][:(][&o][X(][:'(][:'(][:@][:@][:@][:@]

Vel som du ser... det har nok klikket litt for meg nå på slutten...

Jeg er helt enig! Venting er slitsomt.
Når har du termin?

Jeg har 11 dager igjen. Den store nedtellingen har begynt. [&o]
Har vært flink og tolmodig hele svangerskapet, men nå har sytinga satt inn for fullt. Heldigvis får jeg forståelse da [;)] . Lagt på meg 20 +.. Er dritt-lei kroppen min.. Er så utrolig klar for å få jenta mi ut!!! Gleder meg så mye til å se henne!
Og tanken på at jeg muligens går 2 uker over tiden er ikke gøy. Herregud!!! Da er jeg jo ikke mamma før 21mars??!!!

Hehe.. Beklager denne sytinga her. Men så utrolig godt å få det ut! [:D].
Å lufte litt er rene medisinen. Regner ikke med at jeg er alene om disse tankene, så kom igjen jenter!! Spytt ut! [:)]

*Adelin er ventet 7.mars*

[:)]Godt å se at det er flere av oss[:)]
Er litt fælt og klage også... føler meg utrolig heldig som er gravid!! Men det er jo ikke bare en dans på roser akuratt[&:]

Jeg har termin 18 mars jeg.... så det er jo fortsatt litt over 20 dager igjenn..

Er driiiiiit lei sjøl jeg!!!![:@] [:@] Vanligvis liker jeg ikke klage, for jeg tenker at det er min egen feil at jeg er i denna situasjonen her[;)] Men siden dere ber om det, så BLÆÆÆÆÆÆÆ, jeg vil ha ut babyen min!!![:D]

Har menstermin på onsdag jeg da, og ul termin den 7.mars. Skal til overtidskontroll den 13., så har et lite håp om at jeg slipper å gå to uker over ul-termin.... (de har sagt vi kan følge MIN termin[:D]).

Så hvis det stemmer at vi skal følge menstermin (er ikke sikker før jeg ser det den 13), så har jeg færrest dager igjen til termin. Ædda bædda

MEN, når det er sagt, så kan jeg jo klage litt til når jeg først driver[;)] VEDDER på at jeg går to uker over jeg da. Sagt det hele tida, for min flaks har aldri vært større enn ei ert....

Og.... bare vent, når babyen er ute kommer jeg til å klage over at jeg ikke får sove om natta....tihi[:D]

8 dager igjen...og ikke en dag mer sier nå jeg[:@]......

lei?? det er jo bare begynnelsen... åh.. 2 uker igjen...[:'(] skulle ønske hun ville komme nå!!!
Sover nesten ikke om natten lenger, gjør vondt over alt.. helt grusomt..
vil bare kunne sove på magen igjen..

skal på modningsakupunktur på onsdagen, så håper at det setter litt fart..[:)]
er skikkelig lei, viss jeg skulle gå over.. så åh.. da blir jeg gal.

Drittlei jeg også!  [:'(]  Kroppen er helt oppblåst og jeg er svimmel og ikke orker gjøre noen ting.. samtidig som jeg vil gå en tur i solen. her i bergen er det såååå fint vær i dag.. men pga bekkenløsningsdritten jeg har hatt siden uke 12 så klarer jeg ikke gå.. åååååå... dette er sååå pyton! gleder meg masse masse til babysen kommer ut!

Er ganske lei nå, jeg også ja! Sliten i kroppen og sover utrolig dårlig om natten. Og dagene blir litt lange og kjedelige. Håper jeg slipper overtid, i så tilfelle er det bare ca. en uke til jenta vår kommer ut!

Er litt usikker påom jeg virkelig vil klage... Pga oppsussingsarbeid hjemme er jeg glad for hver en dag den blir liggende. Men så er man jo spent da... Også er det masse små- ting nå mot slutten som man vil bli kvitt...Og ikke minst er jeg utålmodig etter å komme i gang med dette fryktelig vonde som vi skal igjennom!!!! Ja, ja hold ut jenter. Når babyen kommer er det nok verdt denne ventinga. Håper bare ikke vi trenger å gå noe nevneverdig over tida [&:]

Back
Topp