Huff.. (litt syting)

Turbomamma:)

Glad i forumet
I dag skulle jeg egentlig begynt å jobbe igjen etter
del 2 av permisjon,men Leah har vært oppe i natt med feber og
falsk krupp...[&o]
Føler så veldig på at jeg måtte ringe i dag tidlig og si at jeg måtte være hjemme med
sykt barn. Sjefen min sa ikke stort,bare ok.. (hørtes litt furt ut)
Det er jo ikke akkurat som om jeg ville at hun skulle bli syk..[:'(]
Nettopp tilbake fra legen nå og han ville ikke gi henne antibiotika ennå. Måtte vente og se et an. Evt komme
tilbake om det ble værre.

Argh,måtte bare få det ut!

huff....sånt er kjedelig! både at lillemor er syk, og at man får dårlig samvittighet for jobben! vi jenter bør slutte med den dårlige samvittigheten, kan ikke tro at mannfolka har det om de måtte være hjemme!
god bedring til snuppa!

Ja,og jeg er heeelt håpløs når et gjeler dårlig samvitighet[&o]
Så det hender jeg tar på meg mer enn jeg kan klare..
*prøve å jobbe med det*
Tusen takk[:)]

Stakkars liten!! Håper det går bedre til natta[:)] Skjønner deg veldig godt med tanke på samvittigheten jeg er sånn selv, men hvem er det som takker oss når vi har fått ordnet det på en måte så vi kommer oss på jobb og står der med dårlig samvittighet fordi vi heller skulle vært hjemme med sykt barn...

ORIGINAL: Lillegumman

huff....sånt er kjedelig! både at lillemor er syk, og at man får dårlig samvittighet for jobben! vi jenter bør slutte med den dårlige samvittigheten, kan ikke tro at mannfolka har det om de måtte være hjemme!
god bedring til snuppa!

Signerer denne jeg! God bedring til snuppa[:)]

uffda... ikke tenk på jobben, men lettere sagt enn gjort. God bedring [;)]

sånn er d jo[8|] litt uflaks at hu ble syk på første dagen da[&o] god bedring til snuppa!!

Back
Topp