Huff, lille prinsessa mi :(

Eldorado

Forumet er livet
I dag var jeg innom jobben, fordi jeg måtte ordne til noe som heter "oste uke" som tine kjører denne uka. Skulle bare innom en kjapp tur, også haste videre på bibliotek osv for i dag skal vi kose oss, iom at vi er aleine :)

Men på jobben har vi et kjølerom der all melk, ost o.l står inne. Altså et kjølerom man går inn i å plukker varer selv. Julie snublet rett ved døren akkurat i det den gikk om, og fikk fingrene sine under døra. Æsj... jeg kjenner jeg blir på gråten bare jeg skriver om det.

Og hun setter selvsagt i å hyle. Jeg kaster fra meg brettet med ost, og slenger meg ved siden av henne for å holde henne nede. Tenker jo selvsagt at nå ryker hele fingeren dersom vi drar den. Tenker derfor det er lurt å holde henne fast, til døren går opp igjen.

Rundt oss kommer det jo folk som skal hjelpe oss og steller seg da foran den dumme døra, slik at den ALDRI går opp igjen. Jeg ble helt fra meg, så jeg kjeftet og skreik at folk måtte dra seg vekk. En mannelig kunde kom med en kniv akkurat i det døren endelig gikk tilbake.

Det føltes så  uendelig lenge, og jeg var så redd. Jeg ble så lei meg fordi jenta mi hadde det vondt, men endelig var hun løs. Jeg skalv og klarte jo nesten ikke å puste fordi jeg grudde meg til å se på fingeren hennes. Alt satt der det skulle, og den hadde ingen brudd, men blødde masse!
Fikk renset den, og kuttet var ikke så dypt. Var en skinnfille som ble dratt av.  Og hun gråt så lenge :( Heldigvis sluttet det å blø ganske fort. Jeg måtte ringe mannen min å be han komme hjem fra jobben i fem minutter når vi var vel hjemme igjen. Sitter bare å tenker på hendelsen, så derfor måtte jeg skrive det her til dere.
Huff, jeg har vært så redd kun en gang tidligere, og da ble lille søs lagt inn med hukommelsestap. Jeg ble helt kvalm av det!!

Nå sitter hun i sofaen og leker, og har heldigvis spist litt yoghurt. Men en ting er sikkert, og det er at jeg kommer aldri til å tilgi meg selv fordi jeg ikke holdt meg hjemme fra jobb i dag!! :(
 
sånt er ikke noe moro nei :/ huff.. men enda godt det gikk bra da! :)
 
Huffda.. Hørtes ikkje godt ut men godt det gikk bra jaffal... Trøste klemmer sendes til dere begge:)
 
offda.. kan tenke meg at det ikke kan ha vært en god opplevelse, verken for deg eller henne.. Men du handlet raskt da og gjorde "det du burde"! den skal du ha! 

Godt det gikk bra med fingen, uten noen brudd..  Ikke kjekt i det hele tatt når de små dyrebare får vondt 
 
Nei fyy! Jeg lå å vridde meg lenge i går, for jeg får det liksom ikke ut av hodet.
Men det var veldig bra det gikk bra ja! :)
 
Aller først, du kan tilgi deg selv med engang, søte du. Det er så fort gjort og de er så kjapp I vendingene sine. Uhell kan skje den beste. Jeg forstår at mammahjertet ikke føler det sånn, kanskje, men som sagt, ikke tro at det er din feil. Hvordan går det med henne I dag? <3>
 
off a meg!
hadde nok hatt vondt lenge eg også, men du var veldig snarttenkt!
veit ikkje om eg hadde klart å tenke son som du!
så du er superflink! Bare å tilgi deg sjølv med en gang og klappe deg sjølv på brystet!
gullene kan dessverre ikke passes heile tida, men ut i fra situasjonen så synes eg du håndterte det perfekt!
 
Tusen takk, jenter! :)

Det går mye bedre nå med henne. Fingeren hennes har begynt å gro fint, så håper det fortsetter sånn uten at hun får noen infeksjoner i såret. :) Hun plages i hvertfall ikke med noe virker det som, så da tror jeg alt går bra!! :)
 
Huff er så sårt å se de små skade seg.

Stor klem til deg som handlet raskt :)
Alt kommer til å gå bra.
 
Huff, stooooor klem til deg og julie :)
det er så forferdelig når sånne ting skjer, man blir så redd :( så jeg skjønner akkurat hvordan du hadde det.. Men du skal bare tilgi deg selv med engang som de andre skriver :9 sånn kan skje den beste og det var godt det gikk som det gikk :) 
 
Back
Topp