Huff krysser fingrene for at alt går bra med min kjære niese...

nemoen

Glad i forumet
Søsteren min og mamma å di va nettopp innom med lille niesa mi for å låne barnesetet... Di må på sykehuset med rulla på litt over et år fordi di ikkje får skikkelig kontakt med henne, legevakten viste ikkje hva d kunne være så di ble sendt til sykehuset, jeg holdt henne mens damene lånte toalettet og hun var så slapp å bare lente hode på brystet mitt å kikket opp på meg, men hun så likevel ikkje skikkelig på meg... Huff håper alt går bra med henne og at di finner ut hva det er å kan hjelpe henne, stakkar lille prinsesa til tante.... XXXXXXX alt jeg har....
 
Uff så ekkelt :( Krysser fingrene for at hun blir fort frisk!
 
Alt bra me tulla :) hu har hatt feberkrampe eller blodsukker fall, men nå er alt i sjølvsagt orden :)
 
Da hadde jeg blitt bekymret også, men så godt at det går bedre nå. Håper hun slipper å ha det flere ganger!
 
Oj!!!! Satser alt på at det går bra og at de finner ut hva det er for noe!!
For en forferdelig følelse å ikke vite hva som er galt med barnet sitt!! :(
 
Ja stakkar søs var skikelig fra seg, og er enda litt bekymra sjøl om alt er bra nå... For d skjedde så plutselig:(
 
uffda så ekkelt!   Jobber med et barn som er avhengig av å holde blodsukkeret i sjakk for ikke å gå i sjokk. Han blir også heeeelt slapp og hvit og skikkelig rar når blodsukkeret faller. Første gang ble jeg helt stressa!!! Men drikker han et glass saft så er han i full gass igjen! skikkelig ekkelt...
 
Back
Topp