Huff, klager igjen, men det gjør så vondt...

• Trådstarter Trådstarter AB
  • Opprettet Opprettet

AB

Forumet er livet
Lurer stadig på ting jeg...
Jeg har fått skikkelige mensenliknende smerter, nederst i magen og på innsiden av lårene..
Hadde det i begynnelsen av svangerskapet og, men ikke så kraftig. Skjønte dette var pga livmoren som utvidet seg. Er det fortsatt dette som skjer? Noen som vet?

Må bare spørre igjen jeg, litt av en masekopp,men jeg vet så lite om dette her.... ...

Takk på forhånd...

Hmm mulig det bare er livmora som strekker seg, og så lenge du ikke har noen blødninger er det sikkert ikke noe galt. Jeg har ikke hatt noen smerter der du beskriver det.
Tror jeg ville kontaktet jordmor, lege eller føden hvis jeg ble veldig nervøs. Bedre å ringe en gang for mye enn en gang for lite.

Tror det er livmoren som strekker seg. Jeg har akkurat det samme nå om dagen + at jeg hadde det helt i begynnelsen

Det er nok livmoren som strekke seg - jeg har det på samme måte. Det går i rykk og napp[;)]

[:D]det er bedre og plage legen for ofte enn og gå redd for ofte

Har du snakket  med jordmora di om dette? Jeg er 3dje gangsfødende og har hatt noen komplikasjoner tidligere svangerskap. Jeg sliter også med mye smerter i mage og underlivet, skikkelig skremmende. har ikke hatt det sånn med de 2 andre!
Når jeg fikk ta det opp med jordmora vet hun mye om hva det eventuelt kan være og hvor du kan få hjelp! Messt sannsynlig er det ikke farlig, men det skal tas hensyn til deg og dine bekymringer!!! Helt forferdelig å gå sånn å tenke og ikke vite[:(]
Du skal ikke gji deg før du er blitt beroliget!!!
Hos meg fremskyndet de ultralyden en uke for å prøve å roe meg , og c at det ikke er noe galt med babyen. Men jeg har medisinske årsaker også som gjør at jeg bekymrer meg veldig!!!
Jeg håper du finner utav hvorfor du har så vondt , og at du kan slippe å bekymre deg resten av den fine tiden du går i møte[:D]
koz

Takk alle sammen.. dere er så gode å ha[:D]
Har ikke hatt noen smerter de siste dagene, så da krysser jeg fingrene for at det ikke dukker opp igjen.
Men skal nevne det for jordmora likevel neste gang jeg er hos ho....

Takk for svar alle sammen!

Back
Topp