huff, kjenner det

Tina pusen

Gift med forumet
Murrer godt nedi maven igjen..

håper det er posetivt da, at det er pga det voker... men ganske ubehagelig :(

forståelig :)
men er nok voksesmerter :)) hørt du har det hele veien innimellom... hadde og det for et par dager siden...føltes som tanta skulle komme....men neida :)

Ja oki, så jo at alt var bra på ul i uke 8.

Men smertene /murringene kom sånn plutselig, åsså har jeg sånn ,bobling og sommerfugl følelse nederst imaven..

Skal sies at jeg er ikke helt i form. 2 netter med veldig dårlig søvn.

husker jeg hadde mye murringer, stikking og litt smerter med førstemann, ble såå nervøs, men legen kunne betrygge meg med at det var fordi min lille spire vokste og livmoren strakk seg:)

sparkling skrev:
husker jeg hadde mye murringer, stikking og litt smerter med førstemann, ble såå nervøs, men legen kunne betrygge meg med at det var fordi min lille spire vokste og livmoren strakk seg:)

Husker ikke at jg hadde lignende med 1 mann.
Men det hjalp faktisk å få i meg mat, av alle ting. nå er dem gått bort, var ubehagelig å gå ute også, men måtte bare ha i meg noe mat, så tok ei wiener på narvesen :P da hjalp det :D

Kjenner meg igjen, er redd selv, opp om natta og surrer i huset og gjør ikke noe fornuftig går å legger meg og fortsetter sånn Pga jeg er redd, så blitt lite søvn disse dagene:(

Murret masse her også, helt til 18-19 uker! :-) Sunnhetstegn. ;-)

Juni86 skrev:
Kjenner meg igjen, er redd selv, opp om natta og surrer i huset og gjør ikke noe fornuftig går å legger meg og fortsetter sånn Pga jeg er redd, så blitt lite søvn disse dagene:(

såpass ja, har ei syk datter å er selv i dårlig form jeg da. åsså er jeg MEGA Sulten på nattan :P

Back
Topp