huff kjefta på isbilen:S

maryjoleen

Forumet er livet
er det bare jeg som har gjort det?
han stiller seg utafor vinduet til snuppa som sover når klokka er 20.00 og spiller den sangen.
hu blir helt hysterisk og redd.
ble så sinne igår, så jeg sendt mail og kjefta[&:]
fikk mail om at di skal sette ned lyden når di er her. føler meg litt teit men jaja.
hu blir jo så redd stakkar[8D]

Har ikke kjefta på den, men blitt kraftig irritert mange ganger!
Hvorfor skal de sende isbilen ut på svarte natta (for barn), dingle dangle og spille???
Barn som sover kan fort våkne og barn som ikke har sovnet ennå blir i hundre for de vil ha is! [:@]

ORIGINAL: Lille Lu

Har ikke kjefta på den, men blitt kraftig irritert mange ganger!
Hvorfor skal de sende isbilen ut på svarte natta (for barn), dingle dangle og spille???
Barn som sover kan fort våkne og barn som ikke har sovnet ennå blir i hundre for de vil ha is! [:@]

hehe ja forstår ikke helt det der[8D][8D]
hvem er det di skal selge til på kvelden midt på vintern.
tror nesten aldri jeg har sett noen som har gått ut her.

ORIGINAL: Bdancer

har sendt 3 klagemailer om at de ikke trenger å kjøre helt oppi husveggen til folk å ringe med klokka SÅ SENT på kvelden! de har slutta å komme hit[:D]

bra det er flere som klager for da ser de at det er et problem og ikke bare ei tullete kjærring som er sær hehe...

men melodi? er det den norske dere har? her er den danske blå med bjelle...

er den hvite bilen ja, med den duruttu duuu, duruttu duuu, durudududududuuuuu
eller noe sånnt:P
er kansje hjem is bilen som har vært hos dere?

Skjønner deg godt jeg, selvom jeg helt sikkert ikke hadde tatt det steget og gått ut å kjeftet [:D]
Men det er jo barna som ofte synes det er mest "stas" med isbil osv. Så hvorfor kjøre så sent [:-]

[:)]Her er isbilen ganske human ,den kommer lørdag ved 11 tiden om formiddagen [:D].
[8|]Men grusom irriterende ,der den står og bråker...

Skjønner ikke vitsen med å komme så sent!!!Tror jeg aldri har hørt den etter kl 18...

Det er jo unga den "kommer for",og de fleste legger seg rundt den tiden!!

ORIGINAL: Hege og Dennis

Skjønner ikke vitsen med å komme så sent!!!Tror jeg aldri har hørt den etter kl 18...

Det er jo unga den "kommer for",og de fleste legger seg rundt den tiden!!

nei 20.00 er for seint ja.

ORIGINAL: maryjoleen

Sååå bra forklart, skjønte med en gang hvilken sang det er snakk om! Og ja! den er irriterende!

ORIGINAL: TrineBallerine

Sååå bra forklart, skjønte med en gang hvilken sang det er snakk om! Og ja! den er irriterende!

vanskeli å forklare uten å skrive sånn hehehhe..
trodde det bare var jeg som innbilte meg at det var norgerundt sangen.
ellers så kunne jeg jo bare ha sagt det[8D]

20,30 kommer den her.. helt sykt.. blir sikkert koselig det når julian skjønner hva det er som bjeller utenfor..

ORIGINAL: Suveren

20,30 kommer den her.. helt sykt.. blir sikkert koselig det når julian skjønner hva det er som bjeller utenfor..

oj oj det var seint ja[&:]

ORIGINAL: Suveren

oj oj det var seint ja[&:]

Det seneste den har vært her er kl 21 og da snakket jeg med han.. de stopper å kjøre kl 21 sa han.. Hjemme is var det.

Back
Topp