Huff... Jeg er så usikker

tryllering

Betatt av forumet
IKM er i dag, og TR har ikke kommet. Når TR ankommer bruker jeg som regel å ha smerter i 2-3 dager før. Litt hele tida... Men nå har jeg mensensmerter som på en måte går i bølger. Rart!!!

Tørr ikke håpe på noen ting lenger, jeg. [>:]

I dag har brystene mine begynt å skape seg. Det er ikke vond når jeg klemmer på dem, men jeg kjenner en konstant smerte - føles som det ligger tunge lodd inni dem *ler*

åååååååå da er jo sjangsen STOOOOOOOOOOOOR for at noe annet en tanta er på gang....
Så spennende da....Juuhuuuu!!!

Lykke til...test i mårra eller?

Kathrine

Skrev nettopp til deg på en annen tråd!

Håper virkelig at disse brystfornemmelsene er spiren din som sier "TITT TEI!!!!!!!!"

Krysser fingre og tær for deg jeg!!

M

ORIGINAL: monicabebe

Skrev nettopp til deg på en annen tråd!

Håper virkelig at disse brystfornemmelsene er spiren din som sier "TITT TEI!!!!!!!!"

Krysser fingre og tær for deg jeg!!

M

Jeg så at du hadde skrevet et annet sted. [:)]

Jeg også håper at det er en liten spire som driver å "plager" kroppen min litt.
Men når man har prøvd lenge + sa, så merker jeg at jeg ikke tørr å slippe løs det STORE håpet.
By the way... Så flott at du har kommet igang med syklusen din etter p-pilleslutt. Nå er det bare å vente å se. Lykke til [;)]

Takk, takk!

Venter selvsagt også på at mannen skal ville tørre å prøve. Han er på gli nå, og tror at vi stter i gang om ikke så lenge. Noe som er fantastisk, fordi vi egentlig skulle vente til våren med å prøve.

Men herlig at mensen endelig kom. Den varte bare i to dager, men, men.
Gleder meg til alt fungerer skikkleig, og til at mannen sier "GO"!!

Skjønner at det er litt vanskelig å "TRO" for mye når dere har prøvd en stund, men dere kommer til å få det til. Det er jeg sikker på. Håper det virkelig har klaffet denne gangen!!!

Jeg krysser og krysser i allefall!!

Du må gi en lyd med en gang du har testet deg! Håper, og krysser fingrene. Blir så glad når andre lykkes, det viser at det kanskje er håp for meg og [:D]

Masse lykke til!!!

spennende da! Riktig lykke til...

Krysser fingra for at du har en bolle i ovnen [:D][:D][:D]

Back
Topp