Huff.. jeg er så stressa

Håpefull☺️

Glad i forumet
Mailykke 2018
Augustbarna 2021
Hei jenter!

Er så vanvittig bekymra om dagen. Ønsker meg det her så veldig, men sist endte det i en SA 6+6. Tok også så lang tid før det klaffet igjen, så nå klarer jeg jo ikke tenke på annet.

Greia er at jeg var kvalm og hadde ømme, hovne pupper i en ukes tid før jeg testet positivt mandag morgen. Mandag kveld var plutselig ikke puppene ømme lenger. Kvalmen har også gradvis forsvunnet i løpet av uka. I går var også puppene mine gått tilbake til normal størrelse igjen Er fremdeles trøtt, og har hatt litt mensmurringer denne uken, men ellers ingenting. Tok også en ny test i dag tidlig, og den var sterkere enn den har vært tidligere.

Sist jeg var gravid ble jo bare symptomene sterkere og sterkere, så nå skjønner jeg ingenting Vet jo at jeg ikke får gjort noe fra eller til uansett, så det er jo bare dumt å bruke så mye tid på å bekymre seg! Tenk at det kan bli så altoppslukende!
 
Tenker at symptomene kommer i bølger som alt annet, så lenge testen er positiv og du ikke blør så er det bare å slappe av [emoji1] intet godt kommer utav unødvendig stress.
 
Skjønner godt at du bekymrer deg. Har selv opplevd en SA.
Men jeg tror at i starten av svangerskapet kan nok symptomene gå litt opp og ned. Og dessuten er jo testene dine blitt sterkere. Det er jo positivt tegn.
Prøv å ikke bekymre deg, selv om det er letter sagt enn gjort:)
 
Tusen takk for oppløftende ord! ☺️ Det hjelper veldig! Blir jo fort litt ensom med disse tankene.. samboer er jo så rolig og ubekymret at det nesten er irriterende
 
Hver graviditet er ikke nødvendigvis helt lik [emoji4] Her har også ømheten i brystene gitt seg litt, så jeg tenker som de over her, at symptomer går litt i bølger den første tiden [emoji5]
 
Back
Topp