Huff, jeg er så redd.. (ang spiral)

LilleLisska

Forumet er livet
Hadde jo skikkelig komplikasjoner sist spiralen skulle settes inn, så det gikk ikke. Nå skal jeg snart prøve å få satt den inn igjen, men jeg er så redd.. [&o]

Var skikkelig smertefullt.. [:(] (er veldig sjeldent det skjer)

Hva skal jeg gjøre ? Jeg tør nesten ikke.. vil legges i narkose eller bedøves helt der nede.. er kjemperedd.. [&o]

Prøver ikke å skremmer noen..

Snakk i hvertfall med den som skal sette den inn om redselen din, så den er klar over det. Fælt at du skulle få så dårlig opplevelse med det, håper det går som på skinner neste gang [:)]

Hadde jo skikkelig komplikasjoner sist spiralen skulle settes inn, så det gikk ikke. Nå skal jeg snart prøve å få satt den inn igjen, men jeg er så redd..

Var skikkelig smertefullt.. (er veldig sjeldent det skjer)

Hva skal jeg gjøre ? Jeg tør nesten ikke.. vil legges i narkose eller bedøves helt der nede.. er kjemperedd..

ORIGINAL: LaMona

Snakk i hvertfall med den som skal sette den inn om redselen din, så den er klar over det. Fælt at du skulle få så dårlig opplevelse med det, håper det går som på skinner neste gang [:)]

Håper å det går bra.. men er veldig redd altså.. [:(]

ORIGINAL: LisskaOgToSmå

Hadde jo skikkelig komplikasjoner sist spiralen skulle settes inn, så det gikk ikke. Nå skal jeg snart prøve å få satt den inn igjen, men jeg er så redd..

Hva skal jeg gjøre ? Jeg tør nesten ikke.. vil legges i narkose eller bedøves helt der nede.. er kjemperedd..

Skjønner godt du er redd, jeg var supernervøs og jeg hadde ikke hatt noen ekkel opplevelse med det tidligere.. Skal juble med deg den dagen du er ferdig [:)]

ORIGINAL: LisskaOgToSmå

Skjønner godt du er redd, jeg var supernervøs og jeg hadde ikke hatt noen ekkel opplevelse med det tidligere.. Skal juble med deg den dagen du er ferdig [:)]

Ja, må vell ringe å høre når jeg kan komme å sette den inn.. [:)]

Må bare få gjort det! [:)]

Ja, det viktigste er at du får uttrykt hvor redd du faktisk er før de starter. Jeg var merkelig nok, totalt avslappet, og merket ikke det døyt. Men støtte jo ikke han på noen problemer her hos meg heller, så jeg skjønner godt at du er litt ekstra nervøs. Men om det er så ille at du synes det hadde vært greit med full narkose (om det ikke er den generelle følelsen ved hver gu), så burde du kanskje vurdere annen type prevensjon? P-sprøyte/plaster elns?

Men nå kan jeg jo også berolige deg med at jeg har nå hatt den i snart 14 uker, og merker nada til den! Ingen menstruasjon, ingen kramper, ikke noe. (Sånn bortsett fra enkelte graviditetstegn i ny og ne, men bare man lærer seg at det kommer av spiralen er det heller ingen plage) Så jeg er kjempefornøyd med den altså! [:)]

Klem til deg. Håper det går fort og smertefritt denne gangen.

Back
Topp