huff jeg er så lei av alt....

Lefsen84

Forumet er livet
Jeg og x-sambo kjøpte oss hus samen nå i September.. vi har prøvdt i over 1 år å få unge sammen og gikk videre med det.. så flytter sambo ut for han måtte ha en tenke pause.. det ble slutt og jeg ble gravid med han, så nå sitter jeg her gal dårlige, kvalmen og alt som fyller med det, ei travel og sta jente på snart 4 år og ett hus å ta meg av..[:(][:(][:(][:(] Jeg kjenner meg så maktesløse!! Har ikke mye energi og den lille jeg har forsvinner fort! er så forbanna på x-en at han kan sette meg i en slik situasjon som dette!!! Er det muligt å tenke på andre enn seg selv for en gang skyld[:(][:(][:(]

Uff, høres ikke så godt ut akkurat...
Kan ikke tenke meg hvordan d er, men håper d løser seg for deg snart!

ORIGINAL: Nirmik

Huff.. Det var ikke godt å lese :(
Syns ikke noe om at mannfolk skal gjøre slikt, han kunne vel gått FØR du ble gravid i såfall... [:@]
Føler med deg!

Jeg ble gravid når vi hadde berak up sex.. kor sinnsygt typiskt er ikke det!!!! Jeg kjenner jeg holder på å spy snart av hele mannfolket! At det er muligt å ver så egoistiske! Han ser hvor dårlige jeg er og er sykemeldt og alt, på toppen av det hele så må jeg gååå med dattera vår i barnehagen får bilen vår virke ikke! Jeg har så lyst å bare krypa ned i jordå!! Og på toppen av det hele så nekter hun lilla å legge seg, går ut og ned av rommet 1000 ganger og griner og styrer på..[:(]

menn som dumper gravide damer er det VÆRSTE jeg vet. det er så dårlig gjort at jeg har ikke ord!!!!! 

huff da. hvordan klarer du deg økonomisk med et stort hus? ikke for å strø salt i såret.

Men har han fortsatt tenkepause? Er det han som er far til jenta på 4 ?

mener ikke å være nyskjerrig. Bare prøvde å sette meg inn i situasjonen din. Forstår det ikke må være lett.
HAr du masse venner, familie i nærheten som kan avlaste og hjelpe deg?

ORIGINAL: JULIBABY2011

huff da. hvordan klarer du deg økonomisk med et stort hus? ikke for å strø salt i såret.

Men har han fortsatt tenkepause? Er det han som er far til jenta på 4 ?

mener ikke å være nyskjerrig. Bare prøvde å sette meg inn i situasjonen din. Forstår det ikke må være lett.
HAr du masse venner, familie i nærheten som kan avlaste og hjelpe deg?

Jeg klarer ikke å sitte med huset nå i denne situasjonen jeg er i nå uten mine stønader sov, han er med å betaler her ennda fordi han er med på lånet og er hans hus også!
Er han som er far til hun på 4 jah, vi hadde vert sammen i 5,5 år og forlovet i 4,5.. vi skulle liksom oppgradere fra leilighet til hus, og jeg kunne tenke meg å flytte inn til der jeg er ifra for å komme nærmere mine folk.. han sa seg villig mn likkte det ikke helt men ble enige om å prøve.. joda han prøvdte i 1 mnd før han stakk med halen mellom beina hjem til foreldrene hans som støtter han 100 % i det han har gjort nå for stakkers han ville jo ikke flytte dit[:-] voksne mannen!!!
Vet ikke hva vi skal kalle det vi har nå egentligt, jeg har spurt han om han kal flytte tilbake igjen for jeg har ikke krefter til alt nå + jeg er så dårlige! men han måtte teeenke på det.. urk kjenner jeg blir så forbanna!!

Får litt avlastning men er ikke mye.. de har liksom sitt å styre på med.. kjenner jeg blir så ensomme

Den mannen er ikke annet enn en liten gutt[:@] Herregud så feigt, og attpåtil gjemme seg bak skjørtene til mamma... Om min sønn noen gang stikker av fra sin gravide samboerslik uten videre, så skal det bli månelyst ja!!
Håper det ordner seg for dere, at dere finner ut av ting samme hvordan det blir! Håper du blir i bedre form snart også, og klarer å glede deg over magen og livet[:)]
Klem!

Innimellom kan mannfolk oppføre seg som drittunger[>:] Dessuten trur jeg egentlig de aldri de blir voksne sånn som oss jenter[8|]
Så trist at han skal sette deg i en sånn situasjon[&o]
Du har ikke noe familie du kan få hjelp av eller venner?
Eller kan ikke han ha datteren deres hos seg innimellom? eller han har det kanskje allerede. hvis ikke ville steppet opp på døra og levert snuppa di og sagt nå får du ta deg av henne litt. Men bare hvis din datter vil være der da.

Men kan tenke meg det ikke er lett for deg[&o]

Sender deg mange trøsteklemmer

ORIGINAL: jcecilie

Innimellom kan mannfolk oppføre seg som drittunger[>:] Dessuten trur jeg egentlig de aldri de blir voksne sånn som oss jenter[8|]
Så trist at han skal sette deg i en sånn situasjon[&o]
Du har ikke noe familie du kan få hjelp av eller venner?
Eller kan ikke han ha datteren deres hos seg innimellom? eller han har det kanskje allerede. hvis ikke ville steppet opp på døra og levert snuppa di og sagt nå får du ta deg av henne litt. Men bare hvis din datter vil være der da.

Men kan tenke meg det ikke er lett for deg[&o]

Sender deg mange trøsteklemmer

det er ikke tull en gang!! Jeg har familien min her inne og slikt, men de har sitt liv og sitt å holde styr på.. mor min har nettopp opperert seg for brystkreft, broderen har 3 unger fra 1 til 5 år og passe på + jobbe mye, venner kommer jo på besøk, men føler liksom ikke jeg kasn vellte annsvaret mitt over på dem..
Han har henne 1 gang i uken + annen hver helg, men selfølgeligt er det hos foreldrene hans siden han bur der, og der for han all hjelpen han trenger!!! Jeg sa til han at visst han ikke blir mer hjelsomme av seg og slikt enn det han er nå, så skal jeg også gjør meg vanskelig med å si at han ikke får ha henne hjemme der.. da får han finne en annen plass å bu! For merker godt at hun blir manipulert der borte..alt er så rosenrødt der! Kjenner jeg blir kvalm av hele familien!! De burde skjemmast hele gjengen!

HUFF da.. for en lei situasjon. uansett må han hjelpe deg med deles felles datter. Men har tro på det ordner seg, og at mannen kommer til fornuft.

huff[:(] sender en klem

HUFF da.. for en lei situasjon. uansett må han hjelpe deg med deles felles datter. Men har tro på det ordner seg, og at mannen kommer til fornuft.

ja den er ikke mye kjekk.. jeg har spurt han om han kan flytte tilbake nå for jeg er så dårlige og synest ikke det er rettferdigt ovenfor hun little at hun skal straffes for at jeg er humør syk, kvalmen og ikke orker noen ting, synst alt er ett mas! Han har sagt han skal tenke på det.. dette spurte jeg han om sist tirsdag.. jadda.. spurte han igjen i går ja hva blir det til.. jeg gidder ikke å gå her i uvissheten, nei da han hadde han ikke fått tid til å tenke på det.. ehm.. unnskyld meg man trenger ikke å sette av tid får å tenke på noe så viktigt[8|][:@] Kjenner jeg blir bare mer og mer øvide av han.. kjenner ikke mannen igjen lengre!

For en dust!!
Noen mannfolk skulle man tro var hjernedøde!
Sender deg en trøsteklem!

ja den er ikke mye kjekk.. jeg har spurt han om han kan flytte tilbake nå for jeg er så dårlige og synest ikke det er rettferdigt ovenfor hun little at hun skal straffes for at jeg er humør syk, kvalmen og ikke orker noen ting, synst alt er ett mas! Han har sagt han skal tenke på det.. dette spurte jeg han om sist tirsdag.. jadda.. spurte han igjen i går ja hva blir det til.. jeg gidder ikke å gå her i uvissheten, nei da han hadde han ikke fått tid til å tenke på det.. ehm.. unnskyld meg man trenger ikke å sette av tid får å tenke på noe så viktigt Kjenner jeg blir bare mer og mer øvide av han.. kjenner ikke mannen igjen lengre!

han trenger sikkert litt tid og du trenger selvfølgelig han. Det forstår jeg. ikke alltid lett å forstå seg på mannfolkene. håper det snart ordner seg.

Back
Topp