Huff, hva skal man gjøre?

Maistte

Forelsket i forumet
[:(]My spørsmål ikveld ja...
Har ikke fått tak i en god kamerat av meg på 3 dager... han svarer ikke telefonen, og han har heller ikke vært på facebook, msn eller nettby på over 3 dager. Vet at han kanskje skulle på tur med kamerater, men sånt e spooky. Derfor jeg spurte om det med telefon isted. Er redd for at det har skjedd noe, og kjenner ingen av hans vennekrets.'
Noen som har erfaring med sånt? At folk for eksempel glemmer mobilen før de drar på tur, eller mister den? E nu rart at den ikke har gått tom for batteri enda... E litt bekymra her jeg sitter, han skulle antaglig kommet på besøk på nyttårsaften på et glass vin

Om han skulle på tur så er det fort gjort å glemme mobilen, den går ikke så fort tom om den ikke ringer hele tiden[:)]

Om du er på face profilen hans og ingen av vennene etterlyser han der er det nok ingen fare[:)]

Er det ingen familie av han som du kan kontakte..? Er ikke noe kjekt med den usikkerheten..

nei, vi kjenner hverandre mest via nett, har bare møttes et par ganger for kaffe. sitter vanligvis og skravler på msn hver kveld. så jeg kjenner verken kamerater eller familien. men har lyst til å sende melding til ei som bor der han skulle til...[8|]

oppdatering her... når jeg ringer, kommer jeg til talepostkassa med en gang... så tyder på at tlf e tom for strøm... begynner å bli alvorlig bekymret

Har du noen kjennskap til familiemedlemmer da? Eller noen han kan være hos. Som du kunne ha sjekket hos?

Hvorfor er du så bekymret da? Er dette en person som feks sliter psykisk? At du er redd han kan ha gjort seg noe?

ORIGINAL: Fridasinmamma

Hvorfor er du så bekymret da? Er dette en person som feks sliter psykisk? At du er redd han kan ha gjort seg noe?

nei, men hadde nu avtale at han sku komme hit på middag... og så plutselig forsvant han fra alle mediene, og har ikke gitt tegn fra sæ på over 5 dager[8|] ikke vanlig for å si det sånn

om han ikkje sliter psykisk, så vil e gjerne tru at alt er bra. Og om noen er savnet, pleier det å gå ut i media ganske fort. Men håper du snart får tak i han. Kjenner igjen den følelsen av å ikkje vite hvor noen er.

ORIGINAL: Maistte

ORIGINAL: Fridasinmamma

nei, men hadde nu avtale at han sku komme hit på middag... og så plutselig forsvant han fra alle mediene, og har ikke gitt tegn fra sæ på over 5 dager[8|] ikke vanlig for å si det sånn

Du kan ringe politiet vet du... og inngi en bekymringsmelding.. høre om de feks har mulighet for å reise på bopel og sjekke?

Back
Topp