Huff, hva gjør man med en syk 1,5 åring da?

Bleiemos

Forumet er livet
Har sittet oppe i hele natt å våket over min sønn som har pusta litt rart (mistenker falsk krupp), og som har hatt masse masse feber. Ikke sovet i det hele tatt, og er egentlig dautrøtt! Men han har fortsatt litt feber, og har så lyst til å dulle litt med ligge gullet mitt! Han er jo for liten til å få noe særlig ut av film, og da gidder han heller ikke å sitte så lenge i fanget å kose. Han virker i helt grei form, løper rundt her å leker og koser seg! Vil bare gjøre noe med han![:)] Tips?

bake boller?[:D]
d likte min gutt veldig godt iertfall. men han liker film og tv og han da, så blir en del av det når han er sjuk[8D]
hva med og tegne eller male? fingermaling er jo kjekt[:D]

god bedring!

ORIGINAL: Fyrste metall

bake boller?[:D]
d likte min gutt veldig godt iertfall. men han liker film og tv og han da, så blir en del av det når han er sjuk[8D]
hva med og tegne eller male? fingermaling er jo kjekt[:D]

god bedring!

Bakte rundstykker i går, men lille pingla synes jo deigen bare var ekkel, var såvidt han klarte å ta i den!![:D] Tegne kan vi godt gjøre ja! Maling har jeg ikke i hus, men skal se hva jeg kan skrape sammen av fargeblyanter!;) Takktakk!!![:)]

ORIGINAL: Tammis

Hva man gjør??

Nei, altså. Er det falsk krupp, så kler man da på ungen, og får h*n ut i frisk kjølig luft. Det åpner luftveiene.

Har flere ganger tulla Tassen inn i ulltepper og stått påverandaen med han midt på natten, til pusten hans har blitt bedre.

-----------------

Nå så jeg at jeg misforsto spørsmålet litt *trøtt*. Men jeg lar det over stå uansett..

Hehehe, ingen fare!![:D] Nei var derfor jeg ble sittende oppe også, i tilfelle han skulle bli altfor tett og vi måtte ut..[&:] men det gikk heldigvis fint!:)

Back
Topp