HUFF HUFF

surra

Glad i forumet
var hos legen i dag spurte da om noe til kvalmen, men ho ville ikke gi meg noe grunnet jeg har hat tre sa og da var det ikke bra og ta noe medesin. så da må jeg bare gå kvalm æsj

Har du prøvd ingefær te...?

Huff da, det er ikke godt å være kvalm. Jeg er og det i bølger hele dagen og kvelden. Men jeg bruker sea band. Har du prøvd det?

har prøvd begge delene og ingenting hjelper:(   men men får prøve og ta det med et smil og tenke på det gode :)

Jeg spurte legen om noe for migrenen idag, men fikk ikke noe fordi hun var redd babyen ble skadet av det. Bra vi ikke får hva som helst som babyen ikke tåler :-)

Håper du slipper å gå leeenge med kvalme, kvalme er det VERSTE jeg vet, og er heldig og slipper unna så lenge jeg spiser regelmessig :-)

* Titter innom fra November forumet*

Lite tips mot kvalmen.

Spis lite og ofte, ikke bli sulten, småspis hele veien =)
Og drikk masse! Gjerne farris og eplemost.

Og hvis det absolutt ikke hjelper, kan du ta Prostafen.
(Kjøpes reseptfritt på apotek, og i daglivarebutikker/Bensinstasjoner)
Dette er en mild Antihistamin som brukes mot reisesyke, og er mild nok til at vi gravide kan ta dem.
Men ikke overdriv bruken ;)
Kan være døsende, så ikke kjør bil etter du har tatt dem, før du vet sikkert hvordan du reagerer på dem.
Ellers vil jeg anbefale deg å prøve Seaband =) Virker for veldig mangen.

tusen takk for svar :) da skal jeg prøve og håper det hjelper :) har ikke lyst til og gå i seks mnd slik det gjorde jeg i de forrige to svangerskapene :)

Har hørt at akupunktur kan være veldig bra også :) Håper formen tar seg opp og at den lille holder seg på plass fram til det er meningen den skal komme ut og smile til deg :)

Back
Topp