Huff huff sier jeg bare..

Tvilling74

Forumet er livet
VIP
Nå har jeg gått gjennom alle klærne til Noah og nå har vi 2 kasser med klær til salgs..[8D]
Var litt for mye guttete til at Enya kan bruke det, var litt rart å gå gjennom alle disse klærne..

Blir rart å kvitte seg meg det meste,men det tar jo bare plass her..[8D]
Men har tatt vare på ting som betyr noe da[:)]
Men nå skal jeg få sotert de ordentlig og tatt bilde av de,for så legge de ut til salgs[:)]

Kan du ikke bruke en del av det til hjemmebruk??

Her går jenta å bruker noe av det tøyet etter bror, men så har jeg jentetøy vi tar på om vi skal ut eller får besøk[:)]

Joda jeg kan det og har tatt vare på noe av det..
Men ting som er veldig guttete vil jeg ikke bruke[8D]

Er rart det der,hvordan man blir knyttet til ting som klær...[8D][:D]Har ryddet bort klær etter Robin som jeg ikke har klart å gi bort,har lånt bort endel da,men klarer ikke å kvitte meg med det selvom jeg ikke vet om jeg får flere barn.Vil jo gjerne ha en til da,og da er det greit å ha tatt vare på det meste,om vi skulle få det til igjen.
Men det er noe spesielt med de klærne ja...[:)]

ORIGINAL: Daizy

Er rart det der,hvordan man blir knyttet til ting som klær...[8D][:D]Har ryddet bort klær etter Robin som jeg ikke har klart å gi bort,har lånt bort endel da,men klarer ikke å kvitte meg med det selvom jeg ikke vet om jeg får flere barn.Vil jo gjerne ha en til da,og da er det greit å ha tatt vare på det meste,om vi skulle få det til igjen.
Men det er noe spesielt med de klærne ja...[:)]

Ja det er enkelte ting man blir litt mere knyttet til enn andre..
Å om vi skulle få ett barn til så har jeg jo alikevel en del om det skulle bli en gutt[:)]

Back
Topp