huff huff..*OPPDATERT*med bilde

mirakelimage

Glad i forumet
da blør jeg igjen... kom blod og slim i sted.. jeg vet at det ikke trenger å være noe men jeg er ikke noe glad i blod i svangerskap.. og nå er jeg like langt som sist jeg mista... skal til UL på onsdag.. får vel samme beskjed som sist[:(][:(] sambo er positiv men redseln har tatt tak i meg og jeg klarer ikke tenke positivt..

Da etter en natt uten søvn, ringte jeg gyn for å få time i dag og ikke i morra, var sikker på at vi fikk dårlig nytt.. sambo tok seg fri og var med, og i det spira kommer opp klarer ikke vi å se noe hjerte med det første men SÅ plutselig begynner den lille å røre på seg og nesten vinker til oss!! hjertet slo hardt og fort og var kjempe bra!!! vi fikk se lenge på vår nydelige spire på 2cm.. og jammen meg snudde den seg etter pappas stemme når han snakket.. vi gråt av glede og lettelse begge to. Jeg ble satt tilbake 4 dager så jeg er nå 8 + 5 og blir 9 uker på torsdag, og ny termin 1 januar [:D][:)][;)][;)][;)][;)]

får håpe det...jeg har vært litt nedfor siden søstera mi blødde i går og så skjer det jammen meg med meg i denne uka som jeg bar må igjennom... selv om fosteret døde i uke 7 eller 8 så vi det ikke før uke 9, derfor gruer jeg med syykt til onsdag!!!!!!!

det lukter rart av blodet å...[8|][8|] litt midre no enn i sted...

Jeg håper dette går bra for deg!
Trenger ikke være noe farlig!!

Krysser fingra for deg..

Klemmer til deg!!

ORIGINAL: rico

og her kommer ul bilde til mirakelimage

forelsket jeg....[:D]

takk takk.. nå har jeg sovet og skal ut å kjøpe meg en stor burger for å samle krefter hehehe
så sunn er jeg [8|] hihihi takk igjen alle for oppmuntrende ord!!!

Så bra!! Det var en god følelse det, vil jeg tro[:)][:)][:)] Slappe av litt nå da, og pleie deg og magen!

ORIGINAL: Lucky78

Så bra at alt så fint ut

Back
Topp