Huff hormoner....

¤Mamma06og08¤

September 2013 <3
Kjæresten får det om dagen (nå er han borte til torsdag, og synes sikkert det er godt:P)
Jeg hisser meg opp av den minste ting, men han bare ler av meg :D jeg blir jo fort blid igjen, men huff :P
Og da han reiste på søndag begynte jeg og stor gråte og fikk så vidt frem at det var så trist, for jeg ville savne han så fælt... Det synes han nok var fælt og skulle reise fra meg da, så ringte etter en time og lurte på hvordan det gikk hehe

Flere hormontroll?? :p

Jepp, jeg er helt grusom! Så er jeg langsint i tillegg, klarer ikke å svelge stoltheten å innse at 98% av gangene jeg blir sur har jeg egentlig ingen god grunn :-P Stakkars kjæresten <3

Kjenner meg godt igjen !
Blir små amper av ting som bare er teit og hisse seg opp av :P
Her i huset ble det masse grining når gubben skulle være borte i 5 dager med jobben.
Og når han kom hjem igjen hadde jeg sminket meg og gjort meg skikkelig fin, men det var til ingen nytte. For idet jeg så han komme inn døra, spruta tårene og han fikk sminken min utover hele seg ;D
Han syntes jo bare jeg var veldig søt, og blir nå kaldt hormonklumpen hans :P

Jeg er veldig hormonell om dagen, ikke er formen på topp heller. Han gjør mye her hjemme, men nå tror jeg han begynner åbli lei av å se meg i en stol for å se på tv :) men problemet er at jeg orker ikke å gjøre så mye, blir dårlig med en gang.

Jeg er og altfor stolt til å svelge nederlag når jeg blir sur for ingenting :) gleder meg til det går over :)

Jeg blir også sur for ingenting. Prøve å si unnskyld til han, men han synes at det er slitsomt at jeg klikker vinkel hver gang jeg sier noe og han svarer hæ? Og jeg skriker det omigjen og ser skikkelig forbanna på han.

Back
Topp