Huff.... har en litt tung dag..

MsRose

Forelsket i forumet
Sitter her og er litt trist i dag...
Var på ny UL i går, har masse eggposer, ca 17, men de er små alle sammen (største var 11mm) og hadde ikke vokst noe mer enn 1 mm siden ul på fredag da de økte dosen på menopuren.. Det var en skikkelig nedtur... Så de ville at jeg skulle fortsette med samme dosen menopur 2 dager til og ny ul i morgen.. Om de ikke hadde vokst noe da, så snakket legen om at forsøket ville bli avbrutt, han var ikke så villig til å øke dosen noe mer iallefall [:(]  Det var ikke den  legn jeg har hatt de andre gangene, han var ikke så veldig snakkesalig..
Kjente bare tårene presse på.. mest fordi det faktisk ikke var en mulighet jeg hadde vurdert engang, og fikk et lite sjokk siden alt så så lovende ut på fredag... Så nå er jeg bare spent på hva morgendagen vil bringe, håper på å møte den legen jeg har hatt, hun er enklere å snakke med..

Er det noen av dere andre her inne som har hatt avbrutte forsøk eller trengt lang tid med eggmodninga?
Er på sprøytedag 13 nå.. huff... håper eggene der inne våkner opp nå og vokser litt..

Uff og huff [:(] Så trist det var da. Men hvem vet, kanskje det skjer underverker i eggposene akkurat nå [;)] Satser på at Ul imorgen viser bedre nyheter slik at dere ikke trenger å avbryte forsøket. Krysser alt jeg har for deg [:)]

Uff forstår du blir bekymra.. Eg gjekk litt lenger ein vanlig på sprøyter. På dag 13 var dei fortsatt ikkje store nok. Hadde ikkje så mange som deg. Hadde to som kunne bli store nok og kanskje 5 små. Blei 14 dagar til sammen med puregon. Dei auka dosen veldig forsiktig. På siste kontrollen på dag 14 fant legen ut at me skulle prøva ein siste dose puregon (eggposane var fortsatt for små) og ta el-sprøyta på kvelden. Det gjorde susen og eg fekk ut 5 egg[:)]

Bruker du høg dose? Har du auka noko undervegs

Håpa da ikkje blir avbrutt for deg

Huff, sender deg en stor trøsteklem jeg Krysser fingrene for at siste innspurten her nå er det som skal til for at du får ut gullegget!! Har ikke vært gjennom dette selv, så har ingen gode råd å komme med

Hei hei

Uff dette hva dumt,men vi får kryssse for at de vokse seg store til neste ul.
Jeg og lå i grenseland sist vedr str,men de fant ut at de skulle prøve å ta ut for det.
Og det ble jo 7 egg ut av det.
Sender deg en haug med,tenker på deg.

Takk jenter for klemmer og god støtte  Håper så på at ultarlyden i morgen har noe positivt å by på, er så kjipt om jeg må avbryte og begynne helt på nytt.. Har liksom forberedt meg hele tiden på at eggene kanskje ikke kom til å bli befruktet eller ikke feste seg, men hadde liksom ikke forberedt meg på at jeg kanskje ikke skulle komme så langt som å få hentet ut noen..[:'(]
Men morgendagen vil vise hva som er i vente for oss... Sambo er god støtte iallefall, han blir med meg i morgen, har dratt alene dit alle de andre gangene, men i morgen trenger jeg han der sammen med meg.

Vestlandsjento: Har gått på Menopur 225 ie i 8 dager og 300 ie i 5 dager... så de ville ikke øke dosen noe mer, hadde bare fått flere eggposer istedenfor større... men får se... kjenner nå at det strekker og prikker der nede og er større over buken enn jeg bruker å være, så håper jo på at noe skjer der nede [:-] *håpe håpe*

Takk igjen, dere er gode å ha midt oppi dette [:)]

hva
ORIGINAL: Lille Mille

Uff og huff [:(] Så trist det var da. Men hvem vet, kanskje det skjer underverker i eggposene akkurat nå [;)] Satser på at Ul imorgen viser bedre nyheter slik at dere ikke trenger å avbryte forsøket. Krysser alt jeg har for deg [:)]

Uff, jeg forstår godt at du synes det var en tung beskjed å få at forsøket kanskje må avbrytes. Håper virkelig at modningen av eggene går bra og at dere får gjennomført forsøket. Du er inne i en tung tid følelsesmessig nå. Støtt deg til mannen din, eller gode venninner som kanskje vet om forsøket, og gjør ting du har lyst til. Skjem deg selv bort litt!

Sender en stor trøsteklem, og masse babystøv din vei.

Håper ikke dere må avbryte forsøket! Masse lykke til, satser på at alt går bra! Skjønner godt du har en litt tung dag! Håper inderlig alt ordner seg for dere!!! 

Back
Topp