huff,hadde en ekkelt drøm..

Jafseslafsaslappfis

Forumet er livet
VIP
husker bare deler av den, men jeg var gravid igjen etter aborten(som fant sted i virkeligheten) og jeg bare grein og grein fordi jeg ville ha jenta i magen min som jeg hadde(aner jo ikke om det var jente på ordentlig da,var 10 uker liksom) og ikke denne gutten[:-][8|]
skrek til sambo; "DETTE ER DIN SKYLD ALT SAMMEN,DIN SKYLD AT VI IKKE FÅR JENTA VÅR"[:-][X(][:(]
kanskje denne aborten har gått mer innpå meg enn jeg trodde, for jeg har tenkt tanken noen ganger og vært litt små-bitter inni meg ang hele den prosessen og alt som skjedde rundt..[:-]
var ekkelt[:(][:(]

Uff da.. drømmer kan være ufyselige..

*trøsteklem* Hørtes ut som om du har tatt det mer inn over deg enn du trodde ja[&o]

Uff! Så uhyggelig!!! Vil bare gi deg en stor klem!

ja[&:][&o]

huff da, sånne drømmer er fæle. Kanskje det hadde vært greit å snakket med noen om det?

ORIGINAL: Mamma x 3

huff da, sånne drømmer er fæle. Kanskje det hadde vært greit å snakket med noen om det?
gjør det[:)] men har ikke vært så mye å snakke om, siden jeg egentlig ikke har følt noe særlig..før i senere tid, og dette er over 1 mnd siden[&o]

ORIGINAL: snuppis!

ORIGINAL: Jafseslafsaslappfis

ORIGINAL: Mamma x 3

gjør det[:)] men har ikke vært så mye å snakke om, siden jeg egentlig ikke har følt noe særlig..før i senere tid, og dette er over 1 mnd siden[&o]

selv om du nå først lar deg selv kjenne på tristheten så har du full rett til å bli hørt! Om det skjedde i går, en uke eller et år siden!

Back
Topp