munter Forumet er livet 12 Des 2007 #3 ORIGINAL: RitaCecilie *jeg kikker igjenom vinduet* Moahahahha Pass deg du!! Hevnen kan bli søt når du sover her vet du... moahahahaha!!!
ORIGINAL: RitaCecilie *jeg kikker igjenom vinduet* Moahahahha Pass deg du!! Hevnen kan bli søt når du sover her vet du... moahahahaha!!!
LilleBall Forumet er livet 12 Des 2007 #4 Uuuuu.. Kjemperedd [:D][:D] Ikke vær slem mot meg da *begynner og tusle hjem igjen* [:D][:D][:D][:D]
munter Forumet er livet 12 Des 2007 #5 Ja skulle til å si det: Ikke stå der å frys, gå hjem!![:D] Neida snupsa mi, er bare go med deg vett du[:)]
Ja skulle til å si det: Ikke stå der å frys, gå hjem!![:D] Neida snupsa mi, er bare go med deg vett du[:)]
LilleBall Forumet er livet 12 Des 2007 #6 Ja det er du [:)] Jeg er bare go jeg også vet du, mente ikke og kikke inn, men lurer så på hvordan du har det [:)]
Ja det er du [:)] Jeg er bare go jeg også vet du, mente ikke og kikke inn, men lurer så på hvordan du har det [:)]
munter Forumet er livet 12 Des 2007 #9 Det er søstern sin gamle da, men den er helt ny for oss, rødbrun skinn salong[:D]
LilleBall Forumet er livet 12 Des 2007 #10 Ja, samme det!! Han er jo ny for dere så GRATISS [:D] Nice!! Er så gøy med nye ting [:)]