Huff, fuff...

Linka

Gift med forumet
Var ute for å røyke, men det ble bare en halv, for hva var det som svirret rundt ???

Jo en flaggermus..... nå ble jeg redd altså..

Synes flaggermus er fine jeg..[:)] Kanskje litt rar jeg.. Husker en sommer da jeg og ei venninne dro til en strand midt på natta for å bade, og da svirret det masse flaggermus over hodet på oss, det ble ganske trolsk stemning av det[:)] Du kan trøste deg med at de er blinde da, Linka[:)]

ORIGINAL: Hanna C

Synes flaggermus er fine jeg..[:)] Kanskje litt rar jeg.. Husker en sommer da jeg og ei venninne dro til en strand midt på natta for å bade, og da svirret det masse flaggermus over hodet på oss, det ble ganske trolsk stemning av det[:)] Du kan trøste deg med at de er blinde da, Linka[:)]

Hehehe.. nå ble jeg overbevist om at jeg er trygg ute ja... ikke nok med at de flyr oppi lufta, men de ser ikke heller !!!!
Sett en blind man kjøre bil ???? Hihihi...

Æsj de er ekkle [:'(]

Har enda ikke kommet meg ut for å ta en jeg.
løperåtarenrøyk

Gratla me 2800 innlegg [:D]

Da peiler de seg i hvert fall ikke inn på deg med vilje, hehe[:)]

Hihi... det hjelper ja....syntes jeg ser meg selv løpe rundt med en flaggermus på hodet... men det positive var jo at han ikke mente å lande der..

ORIGINAL: Linka

Hihi... det hjelper ja....syntes jeg ser meg selv løpe rundt med en flaggermus på hodet... men det positive var jo at han ikke mente å lande der..

Scary...[8|]

Flaggermus er ikke så ille - da er de værre de som er på bakken[8D][:'(]

You must log in or register to reply here.
Back
Topp