Huff for en tid *lang*

Misafiona

Elsker forumet
Først drev vi å stresset i planlegging om jul i garasjen og nedvasking før julen sto for døren, begynte tidlig med det i år...
Så døde svigermor, og mannen er alenebarn så han fikk jo da alt. Det var bisettelse, rydding i leiligheten og komme i gang med salg av leiligheten i tillegg. Dette satte en stor brems i planene om jul i garasjen da tiden rett å slett ikke strakk til nok...
Så ble Tiril Victoria syk, diare og oppkast, diareen varte lengst og etter to bleier med normal avføring ble den litt løs igjen og forkjøla.
Inni denne overgangen ble Nathaniel slakkere,, og så fikk han oppkast og diare også, Samtidig som Tiril Victoria ble forkjøla ble jeg kraftig forkjølet også... Ene dagen lå vi rett ut her alle tre, nå er det en uke siden Nathaniel har vært i barnehagen... Vi er bedringens vei alle sammen nå, håper bare ikke mannen blir syk også nå som han har klart seg så langt kan han vel fortsette med å holde seg frisk også, ikke mer tid til å være syk altså[8D]

Nathaniel virker i farta igjen både form og oppførsel, men nå har han ikke hatt avføring på 3 dager og to netter[&:] Jeg venter liksom på det for å se om den er normal igjen, men disse dagene har han fått opp apetittet da så han spiser og drikker igjen... Fikk prøve litt biola i dagi håp om at det skal hjelpe han på vei, tarmene hans ble vel helt tømt i forbindelse med diareen...
I kveld har han hatt luft i magen, han har ikke hatt vondt men det tyder kanskje på at det skjer noe snart... stakkars...

Er det normalt det tro og være så lenge uten avføring etter diaree??? Kommer det ikke noe i natt eller i morgen tidlig så tror jeg jeg ringer hs eller legen for å forhøre meg...

I forkjølelsen til Tiril Victoria hadde ho ene natta en veldig stygg hoste, lille jenta hørtes jo ut som en mann som hostet jo... Ringe legen dagen etter men skulle se ann siden ho ikke hostet noe på dagen og spiste og drakk, fikk beskjed om å ta tempen og dra på legevakta hvis hosten begynte igjen om kvelden/natta men det ble det heldigvis ikke, hoster litt ennå men det var heldigvis bare den ene natta som var ille, etterpå ble det veldig mye mindre og ikke så grov - heldigvis... Men hun spiser og drikker som bare det og er i fullfart så ikke noe galt med formen hennes ellers [:D]

Huff, det var da mye på en gang! Typisk det at alt skjærer seg på en gang :(

Håper det snur nå, og at alle blir friske igjen

Back
Topp