huff for en start på dagen....

**spire_nr2**

Glad i forumet
Våknet i dag av at lillegutt holdt på å styre rundt i huset her, synes det er så koselig å ligge å høre på at han og pappaen koser seg sammen om morningen[:)] Men plutselig hørte jeg et dunk påfulgt av skikkelig gråt.... Gikk ut i gangen og joda, der hadde lillegutt klart å snuble i PC-sekken til pappaen og lande med nesa/munnen først[:(] Heldigvis er han en liten tøffing så etter litt trøst fra mamma og pappa, og litt prating om hva han skulle i barnehagen i dag var han klar til å gå ut i bilen.
Så min lille gutt tok barnehagedagen fatt med SKIKKELIG verandaleppe og en blodog nese i dag, det er første gangen han har slått seg så skikkelig faktisk...

Usj, stakkars liten - og stakkars mamman... er jo så vondt når de små slår seg... Men det gikk visst ganske bra da[:)]

uffda[&:]
Men når han er eldre kan han se tilbake på det og smile. Husker da jeg var på ski da jeg gikk i barnehagen og jeg falt på isen og fikk også skikkelig verandaleppe. Det var vondt da det skjedde, men etter at smerten gav seg hadde jeg jo en ganske tøff skade å vise til[8D] Det er alltid kult når man er liten[:D]

stakkars lillegutt..

dakar liten , er så vondt når de små slår seg...[:(] men vi får bare trøste oss med at det er vondt for de kun der og da, mens det er vondt i mammahjertet hver gang vi ser den verandaleppa [8D] de er utrolig hardføre disse små [:)] Får håpe han får en super dag i bhg[;)]

Back
Topp